Förlovning & Igår

Idag förlovade mamma & markku sig : ) Han överaskade henne i morses med en fin röd ros, frukost, ny lagat kaffe & två ringar : ) Mamma vad helt chockad men jätte glad blev hon, är så glad för deras skull, hihi :) & ikväll är vi barnlediga, föruom min i magen då :P Markkus mamma kommer och hämta Jasse & Gabbe idag så ska dom vara där tills imorgon.

Igår: Först gick vi till dagis & lämnade gabbe vid halv nio på morgen , sen var det bara att gå hem och käka frukost och så sen skulle jag iväg till tandläkaren, var klar där vid halv elva. Då åkte jag & mamma till TunaPark, Köpte två linne till mig :D Gick runt där ett bra tag, sen åkte vi till Elgiganten (som ligger i folkesta) köpte mammas & markkus julklapp :P Två mickar & en singstar skiva.. sen åkte vi hem, jag käkade några mackor till :P Sen hämta vi Gabbe, lämnade honom hemma, sen vidare till Maxi (som ligger i Skiftinge) där gick vi också runt ett bra tag, Jag köpte oshyvel, kaffekokare, ett örngott till gabbe (vitt med dödskallar:P) sen lite gott till kvällen, mamma köpte PS2 så nu kan vi sjunga SingStar hur mycket vi vill :D Utanför träffade vi Jannes mamma, tjötade lite med henne sen bar det av hemmååt igen, gjorde två mackor sen skulle vi åka iväg igen till Markkus mamma, var där en timma ungefär.. (hon bor i borsökna) Sen tillbaka till Torshälla, Lämna markku på torget, för han skulle hämta Jasse & handla. Sen var vi äntligen hemma, då vad väl klockan halv sex eller ngt, jag lagade mat (makaroner & falukorv xD) sen åt vi och sen vart det Singstar & sen Idol & sen singstar igen xD Gick och la oss vid elva tiden för då var man helt jävla slut xD
Fan va Amanda gjorde låten bra igår , den halleluja! Trodde hon skulle suga lika mycket som hon har gjort ett bra tag, men det gjorde hon riktigt jävla bra! Sen när man hörde Andreas låt "Rumba" då ville man bara upp och dansa xD Haha ! Men men , ska göra något nu, vet inte vad men inte sitta här iaf xD Ha det fint. P&K

Kommentarer
Namn: Charming man

gratta dem från mig :)

2007-12-01 @ 14:06:22
URL: http://failures.blogg.se
Namn: Frida

Åhå, vad roligt. Hälsa grattis ifrån mig & Philip
(L)

2007-12-01 @ 15:56:34
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0