:)

Godmorgon!

Idag mår jag bra, vaknade inte på fel sida denna gången iaf, och fick bara halsbränna en gång inatt.. skööönt ! Vaknade väl för en timma sen , har inte gjort så mycket sen dess, har bränt en skiva, sätt i en maskin tvätt & pratat med mamma  :) Igår var jag & pappa i simhallen, jag var själv först för han skulle sola. Sen kom han och höll mig sällskap, Sen såg vi lucia också, det var väl inte så roligt, fint sjöng dom förutom när en sjöng fel xD Maha! Ne nu ska man inte vara elak, jag vet hur hemskt det är att göra fel när man uppträder.. Har gjort det en gång och det var inte roligt. (Spelade blockflöjt för allas föräldrar en gång när vi skulle samla in pengar för nått, kommer inte ihåg vad det var men var något med fattiga barn nån stans.. ) Anyway.. Idag ska man väl packa ner allting och lasta bilen,. för imorgon klockan sex på morgonen så åker jag och pappa hem till mig.. Har ju köksbord och lite sånt här som jag ska få med mig upp och inte så lätt att få med det på tåget xD Så imorgon blir det till att åka bil i 4-6 timmar, är ju ändå 372km hem till mig ^^, sen ska vi stanna i Örebro för att hämta en loftsäng som mamma köpte på tradera.
Imorgon fyller jag 18år!
Jag är glad, jag är lycklig :) Nu finns det folk som beundrar mig och säger att jag är bäst, vilket jag itne förstår, men det gör mig otroligt glad & lycklig.. förut var jag hatad och inte omtyckt alls, man kände sig värdelös, men inte nu längre, jag är så lycklig, inget kan beskriva denna lycka jag känner, för det är första gången i mitt liv som jag känner den.. Visst små förälskelser har man ju kännt, men det är en helt annan lycka. Tack till alla er som tror på mig, det värmer <3
Ne nu ska jag gå och göra något, vänta på att mamma ringer upp kanske och sen hoppa in i duschen. Ha det fint!
PussPuss

Kommentarer
Namn: Nathalie

Grattis i förskott! :)

2007-12-14 @ 16:45:58
URL: http://nathaliewidar.blogg.se
Namn: Frida

När ni stannar i Örebro kan ni hämta mig på vägen, så åker jag med hem till dig :D Haha

2007-12-14 @ 19:49:08
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0