ENSAMMA MAMMOR!

Satt precis och kolla på beas bilder av hennes bäbis när han var jätte liten & nu längtar jag super duper mycket tills min lilla krabat bestämmer sig för att komma till världen. Längtar jätte mycket men är ändå livrädd.. går inte en dag utan att jag tänka på allt detta med att vara själv :/ Så Mammor:

Hur är det att vara ensam med ett litet barn? Går det jätte bra eller är det jobbigt/läskigt & är man rädd eller nervös eller något? Snälla berätta för mig. Jag är livrädd över att vara själv. Har min mamma men inte dygnet runt.

VÄLDIGT tacksam för svar!

Kommentarer
Namn: jonna

i början var jag jättenervös när magnus skulle börja jobba och jag skulle vara själv med Ludde. Men det gick jättebra och det går bara bättre och bättre! i början var det jättesvårt att hinna med att tillexempel äta och så, eftersom Ludde aldrig har velat ligga själv.. man får passa på när dom sover! Det kommer gå super för dig! (: Och vill du ut och promenera med vagnen eller något så säg bara till, vi bor ju på samma gata! :)

2007-12-30 @ 12:51:17
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0