Dance!

HejHej!

Igår åkte ju jag mamma & kiddi till TunaPark, det ända jag köpte var en cola xD Hitta ingenting & hade inte ork till att leta efter något som skulle passa >.< Men min bror köpte däremot massa :P Han är en riktig shoppare xD Vi åkte sedan hem till mamma, där gjorde vi det vi brukar typ, hämta gabbe och sånt. Sen lagade jag & mamma tacos ihop & plockade undan tillsammans & så delade vi på kostnaden, det kändes riktigt konstigt men roligt var det :) Börjar kännas nu att man har flyttat hemifrån :P Fast har ju mer eller mindre vart hos mamma hela tiden ^^, Sen sjöng vi SingStar, det var mycket roligt :) Sen skulle vi testa ett dansspel, för jasse fick ju dansmatta i julklapp & herrejävlar vad roligt det var xD Men jag kände mig som en flodhäst som stod där och skutta runt på dansmattan xD Men har inte haft så kul på länge, men fy satan vad jobbigt det var ändå xD Svettig som en liten gris :P Men det är väl kanske inte så konstigt med tanke på att man är höggravid xD Kommer kanske upp bilder på bilddagboken nån dag så håll utkik xD Anyway, efter det så sjöng vi lite singstar till, det var med kul : ) Sen gick jag och kiddi hem till mig.. Jag hade blivit as trött & han mådde inte bra.. Börjar bli sjuk stackarn :(
Idag vet jag inte vad som händer, jag ska iaf hem till mamma snart, får se om kiddi orkar hänga på.. Men mamma ville att han ska träffa Kirsi & Pekka.. (marrkus mamma & hennes kille).. Ajja, orkar inte skriva mer nu. Är skit trött, har precis gått upp ur sängen :P (har börjat sova länge nu och jag förstår inte varför)
Men ha det så bra allesammans & gott nytt år om vi inte hörs av!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0