DAMPBARN!

Satt och snacka med en hel idiot!
Han säger att unga kan inte ge barn en redig uppfostran.. & att man måste plugga först & skaffa jobb annars klarar man sig inte & man måste va äldre för annars kan man itne uppfostra ett barn ordentligt.. och nomalåldern idag på att skaffa barn är 30år..
sen tjöta han om att jag borde tänkt ett steg längre.. sen sa han typ "jag ska ge dig ett tips. hitta ett dröm jobb, plugga som ung, få det jobbet & ha pengar så du klarar dig sen kan du skaffa barn" men hallå eller, jag ska ha barn om 26 dagar.. Och så babblar han om specbarn.. det är bara dom som skaffar barn..
och jag visste inte vad det var först men det är tydligen sånna som har skilda föräldrar, nån är elak mot en och så vidare.. Får damp på honom...
Och ja, nu på står han att jag skaffat barn för att jag inte mådde bra innan mina föräldrar skiljdes :S Det har absolut inte med saken att göra, jag ser bara inte abort som nått jävla preventinmedel som vissa andra gör.. & jag anser att eftersom jag blev gravid så är det menat att detta barnet ska komma till världen..på grund av olika anledningar.
men ja, han får tro vad han vill .. Jag skaffade inte mitt barn iaf för att jag mådde dåligt, däremot tänkte jag först på att göra abort för att jag mådde dåligt.

[email protected] - snacka med han om ni vill prata med en blåst idiot!

Ska sova nu, godnatt!

Kommentarer
Namn: Michaela

Måste bara få påpeka att mamma är ingen ålder..
Förälder är något du har valt att bli och ingenting man bara är!
Du & jag lever i typ samma sits när de gäller våran gravidetet! :)
jag hoppas verkligen att allt går framåt!

Puss & Kram!

2008-01-02 @ 11:16:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0