5 Dagar!

HejHej!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag får flytta in i min lägenhet, känns helt underbart men ändå vääädligt läskigt :P Bo helt själv ^^, Men min bror ska nog vara hos mig över jul iaf : ) På onsdag får jag börja städa och så i lägenheten.. Får städa den själv, det var därför jag fick den nu, annars skulle jag fått den i januari nån gång, eftersom dom skulle vart tvugna att anlita städeskor & det är lite svårt på mellandagarna, så jag städar den själv istället , eller jag och mamma :) Ska bli så kul att fixa med lägenheten sen :D Längtar jätte mycket!
Idag har jag inte gjort alls mycket, vaknade vid halv tolv & sen dess har jag bara slappat, nu kollar vi på Grinchen eller vad den heter, har sett den filmen många gången men jag bara älskar den ;D Eller vi ha pausat nu iofs, ska laga mat och äta sen ska vi kolla på den igen.. Senare idag vet jag itne vad som händer.. Ikväll skulle vi iaf kolla på 1408, den verkar sjukt bra :D
Wellwell, det var väl allt för mig. Ha det så brao.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0