3 December

HejHej!

Var och kollade på lägenheten idag, 2,an asså.. Men den är jätte lite så jag tar inte den.. + att jag fick reda på att lägenheten som jag står på tar max 3veckor , så får förhoppningsvis den under mellandagarna :)  Men ska hämta nyklarna imorgon till MIN, bara MIN lägenhet :D Så jag kan flytta in massa grejjor, börjar bli rätt fullpackat här nu xD I hallen står det massor med lådor :/ sen i mitt rum också.. Ska bli skönt när det är borta xD
Imorgon ska vi på loppis ^^, se om man hittar något fint för en liten slant :P sen ställa in grejjor i lägenheten, ska bli kul och se den igen för nu är den MIN :D Ska nog ta lite bilde rpå den också, så man kan planera lite :D Moha, älskar att planera grejjor i huvudet :P Ajja, sitter och snacka med min bror & hans nya tjej :) Hon är mycket trevlig & verkar vara en toppen tjej (Y) Ska väl sova snart, mamma skulle väcka mig imorgon och hon frågade när hon fick väcka mig så jag sa "när som helst, spelar ingen roll" så blir väl klockan sju eller något xD Men men, ni får ha det fint!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0