123

HejHej!

Visste inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik :P Så det blev så ^^,
Idag har jag inte gjort mycket alls som vanligt :P Pratade med Frida i nästan två timmar, vi sa väl inte så mycket intressant om man säger så ^^, Men då brukar tiden flyga iväg. Jag var typ övertrött & då är jag väl inte den roligaste även om jag tror det själv xD Imorgon åker hon till Linda :( jag hinner inte träffa henne mer.. Men säkert kul för henne att komma iväg : ) Men åkte till ge-kås idag igen juh.. Köpte lite stearinljus, mycket fint! sen lite annat också, handla bara för 213kr denna gången ^^, förra gången vart det ju för 2300kr eller ngt xD Mohaha! But anyway .. Sen slöa jag mest, sen kom pappa hem & då gjorde han så tv.n funka :D Weiihooo ! Sen kom Magnus på besök & pappa hade köpt margarin & kakao till mig. Fick äntligen göra mina efterlängtade negerbollar :D man skulle ha 10dl havegryn men jag tog bara 7½ och det var alldeles för mycket >.< så dom är inte jätte goa, rätt torrt & smakar mycket havregryn xD Men iaf, sen gjorde vi tacos, det var gott :D Sen vart det tv som vanligt :D
Imorgon ska jag packa ner lite grejjor och så, så slipper jag göra allt på fredag, sen ska jag göra klart negerbollarna, orkade inte rulla dom idag så gör det imorgon ^^, Sen när pappa kommer hem ska vi till simhallen och bada, mycket trevligt! sen ska vi nog till Lilja och hämta grejjorna jag skulle få från henne, sen hem och ta´t lugnt .. WellWell, det var väl allt för mig denna gången xD Skriver säkert imorgon, ska nog sova nu . Är jätte trött! Steg ju upp klockan åtta idag, inte så jätte tidigt men trött är jag iaf ^^, Så ni får ha det så bra.
PussPuss

Kommentarer
Namn: Frida

Jag kommer sakna dig med! Men jag lovar att jag kommer på besök! Kanske till och med innan bebisen är född :) Puss, älskar dig!

2007-12-13 @ 07:30:26
URL: http://www.friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0