Kärlek till Badkar <3

Kände mig lite nere nu ikväll sen hade jag sån värk i magen så jag bestämde mig för att ta ett oljebad men tända ljus & en tidning. Riktigt mysigt var det. Idag har det väl inte hänt så mycket. Jag och mamma kollade igen förrådet, letade efter spritflaskor & vinglas m.m som vi kunde sätta i våran nya bar ;) Hitta lite, men inte allt .. Orkade inte fixa allt nu idag, vi ska vänta med det, iaf tills jag flyttar, om jag nu gör det.. börjar bli väldigt nervös. Imorgon ska vi ringa socialen, dom hörde aldrig av sig förra veckan :( Dumma soc-tanter. Får väl se vad hon säger imorgon, sen har vi tvätten & så ska vi mublera om på mitt rum så vi får plats med allting som min bror kommer med. Har mest kollat på tv idag, som vanligt! Riktigt trååk! Men men, har man inget liv som jag inte har här uppe så får väl det duga. Ska kanske börja söka jobb! Tror det skulle vara bra, specielt om jag inte får ngn hjälp från soc. Usch, orkar inte tänka på sånt just nu.
Haar börjar fundera väldigt mycket på barnet & mig, kommer jag klara av detta? Kommer jag ha ork till de? Kommer min gamla depression ta över när barnet kommer? Kommer allt ordna sig? Bläää, dessa frågor hatar jag :( Jag vet att jag kan klara av det, bara jag vill.. och jag vill mer än inget annat. Jag vet att jag har ork till det. & jag hoppas till hundra att allt kommer ordna sig.
Ne nu är klockan snart tio, så jag ska ta och krypa ner i min goa säng. Ha det fint. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0