FunnyBunny

Igår vart det partaj här hemma :P Fast vi va ju inte så många, jag (nykteristen), mamma, markku & antti (antti kan bara festa på vardagar eftersom han jobbar helger & han kände för att spela lite poker & sjunga karaoke..)
Så igår vart det poker & karaoke & för dom en massa öl & sprit :P Jag gick och la mig runt tolv tiden då var jag sjukt trött . dom hade gått och lagt sig runt två tiden.
Idag har man varit väldigt slö.. sov till klockan ett :O jävligt ovanligt nu för tiden, brukar gå upp mellan 7&10 :P Men men, har mest kollat på tv. Gick en sväng till antti & mirra.. och jag ska få en spjällsäng av mirra :) för charlie ska få en vanlig säng nu. Med det var trevligt att gå dit på en kopp kaffe , fast för mig blev det saft denna gången, kände inte för kaffe ^^, Joo just det, vi kolla på "the dudeson" idag också, den är för jeffla bra. dom är mycket roligare än jackass kan jag ju säga ;P Sen kollade vi nu på nån film, kommer inte ihåg vad den hette, nån komedi . handling var väl konståkning?! låter som en kass film men den var väl hyffsad, hade nog garvat om man inte vart så jeffla trött ^^,
Och herregud vad tjock jag blivit nu xD tog kort på mig innan och jag är ju en tjockis nu :P v19 idag :) 21left.
Sami ringde mig nyss också, skulle vart med dom idag.. för dom skulle dricka lite öl och så sen har jag ju alltid så tråkigt så jag skulle dricka cola och flumma med dom, men vart inte så. Han ringde nämligen nu och fråga varför jag inte var med ^^, så bjöd han med mig ut på krogen men jag är ju inte 18 ännu och det hade han glömt ;P Fuller var han iaf xD lite svårt och höra vad han säger när han druckit mycket ^^, ajja, trevlig pratstund detdära .
Nu ska jag gå och sova. SovSött. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0