3 veckor.

Dom här tre veckorna har vart både roliga & sorgliga. Om man börjar från då jag åkte till pappa. Först blev man stoppad av farbrorblå, sen kom man hem till honom och gjorde inte så mycket. Träffade Tias & Rasmussen, på fredagen åkte man på nått partaj långt ute i skogen.. Det var väl rätt mysigt där ute. Men sen började helvetet . När jag kom hem så var min älskade far vaken, han vart stupfull & jag gick därifrån med tårarna i ögonen , började sedan lipa som in i bomben :( Träffade Gabi, Lina, Per & Malle på torget. Sen kom också Rasmussen & Moon. Jag försökte få nån till att köra mig till Holsljunga, men det gick inte så bra. Men hemma kunde jag inte sova. Mitt i allt fick man stryck av malle! Blev så fruktansvärt arg så jag började lipa igen! Jag som precis hade slutat. Jag kunde ju inte göra något tillbaka, ville inte riskera att få missfall. Timmarna gick.. Hamnade sedan hos Jimi med Lina där var också Nathalie :) Jimi sa att jag fick sova där, så snällt. Tack så mycket <3 Dagen efter åkte jag och mormor hem till mamma (L)
Efter någon dag kom Kiddi på besök :D Min älskade bror! Det var mycket trevligt att ha dom båda här på besök. På torsdagen gick jag och mamma på Soc-Möte, jag tror det gick bra.. väntar fortf. på svar. Hoppas dom meddelar en idag. På fredagen körde vi dom två till Arboga, där mötte vi gruffe (som skulle köra dom till gbg), trodde han skulle va ful.. men icke då. Vilken snygging ;) Haha! Sen när vi kom hem drog vi till Antti & Mirra, Lånade deras PS2 & SingStar :D Sjukt kul hade vi, jag vann typ hela tiden.. tror mamma vann 1gång öven mig. Fy fan va jag är Bäst. På söndagen hände det något underbart, kände dom två första riktiga sparkarna, man han ju kännt lite innan men dom var kraftiga :D Blev överlycklig. <3 I Tisdags åkte vi till sjukhuset med, skulle på UL, underbart var det med :D såg min lilla bäbis klia sig på huvudet, såå sööt ! Fick två bilder & dom ränka ut att jag var i v17+4 :) Sen har det inte hänt så mycket mer.
I Lördags drog jag, mamma, markku, jasse & gabbe till Mälarbaden.. Ungarna skulle få bada lite, men vi satt fullt påklädda xD Det blåste riktigt mycket. Jag & Markku spelade Vollyboll :D, och vet ni vad?! Jag sprang för första gången på sjukt länge xD Haha! Brydde mig inte om alla andra såg hur börsten & fettet guppa :P Lol! Var dock lite svårt att spela eftersom det blåste så mycket :P Men kul var det.

Tror inte det finns så mycket mer att säga. Jo, vi har mublerat om i tv-rummet, baren kommer idag :D Kommer nog bli riktigt läckert att ha en bar ;P Jo sen har jag fått massa baby-kläder från mirra. Och det blir förmodligen en kille, ser ut som det iaf. I Helgen kommer min bror <3 Ska få ett möbelsett, en dator, en två sits-soffa, en stavmixer & massa baby-kläder :D Roligt Roligt.
Ne nu ska jag faktiskt dra mig. Ha det fint folk´s! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0