;(

Har en sak att säga idag.
FYFAN för sånna här dagar , och dom blir fler ;(

Ont överallt, handleden, skulderbladet, sjukt jävla ont i ryggen & det spänner som fan i magen : /
Kan ju säga att jag längtar verkligen inte tills jag blir höggravid.. för om jag redan nu ska ha sån jävla problem med ryggen pga att brösten + magen väger så undrar jag hur det kommer blir senare..
Jag menar mina bröst har redan vuxit iaf 2storlekar .. från 75c till 75dd om jag inte måste ha 80dd ;( Buu för bröst. sen har magen blivit sjukt mkt större än var den var innan allt börja & den kommer ju inte bli mindre precis.
Ajja, får väl se hur det blir, ska väl inte klaga för mkt nu.. kommer säkert klaga skiten ur mig när jag kommit längre ..
men nu är det bara ca4 mån kvar :S
Ha det bäst folk´s .
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Frida

Jo, jag är livrädd. Sitter här med världens värkar just nu. Och vet inte vart fan jag ska ta vägen :P Haha.

2007-08-31 @ 00:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0