Så går det..

Torsdagen var ju helt okej .. Satt vid datan typ hela dagen .. sen så skulle jag ut och röka med Stefan Malle & Gabi , så började de hagla så skulle jag sätta mig i bilen en stund men så körde dom iväg .. Vi åkte runt lite & jag fick träffa massa gammla vänner : ) Skit kul faktiskt ^^, Sen körde Malle hem mig för hon skulle också hem .. och jag orkade självklart inte gå hem xD Haha !
Sen igår vare ju kalas xD Vaknade iofs klockan halv sex >.< skulle ju gått på fridas kalas men blev inte så :( Sorry gumman.. Men iaf , sen så kom Malle Stefan & Mia och hämta mig .. så åkte vi till Ester , stannade ju inte där malle skulle bara ha nått, självklart sa jag ju inte hej för hon hatar mig , precis som alla andra xD Haha ! Men sen så drog vi och mötte massa annat folk , så var vi sex bilar som åkte till en fest ute i skogen men vi fick inte komma in :P "Dom som kommer i bilar skapar problem" LOL ! Men så vi åkte vidare . åkte in till Svenljunga för malle skulle tanka sen åkte vi till Torget, var där en liten stund , sen så drog vi in till Borås , rätt soft att sitta där bak .. Bärsa, lyssna på musik & åka i ca 120-180km/h .. I love it ;P Men sen åkte vi tillbaka till svenljunga . körde hem Mia . Sen drog vi till Sjötofta .. Vet fan inte vad vi skulle göra där egentligen :S men stefan skulle väll träffa nån brud . Men shit the same . Åkte tillbaka ganska fort till svenljunga . Där gjorde vi ju inte speciellt mkt .. Sen åkte vi tillbaka till Festen som vi inte fick komma in på för jag skulle träffa Kim men då hade han redan stuckit ^^, Så det sket sig . Så back to Svenljunga .. Dom körde hem mig för fanns ändå inget att göra :P gick och la mig runt halv fem eller ngt och idag gick jag upp vid fyra tiden ^^, Pappa ringde min mobil och sa "ska du inte komma och röka, det är sol ute" haha , han orkade inte gå ner :P
Idag grillade vi , det var gott :) Men innan vi gjorde de så fick jag köra bilen :D det var skit kul, men höll på att köra på två saker xD haha , men det gick fan skit bra för att vara första gången =)
Sen innan maten så bokade vi en bana på Bowling Cafét i Borås . Klockan åtta skulle vi börja .
Jag kom tvåa & pappa vann självklart .. men jag kom inte sist -:D för det gjorde suzzi :P
hum , nu sitter man här och har skit tråkigt.

Har hamnat i trubbel som vanligt också ^^, Jag lyckas alltid, för jag öppnar alltid min käft . Men han sa inte att det vart hemligt .. Men japp , jag har nog tappat vettet .. det gjorde jag för länge sen ;) så skyll dig sjl.

Men ah , palla skriva mer nu .. Lingonveckan är äntligen över iaf :D Weiihooo (L) / Over and Out !

Kommentarer
Namn: --- du där "ursäkta"

jag vet att jag inte är en ängel .. men jag har levt för andra i snart sju år, bara för man har de behöver man inte vara nån ängel . Och det jag menar med att jag sviker och blir sviken är inte samma sätt .. Dom som sviker mig , sviker mig rejält .. Det blir så sen att man sviker . Och man har anledningar till de .. Äsh palla bry sig , du verkar inte veta ett smack om mig iaf .. Och kommentera inte till ngn som du inte vet ett skit om ..

2007-04-25 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0