My life ?

Jag börjar bli så trött på all jävla skit.. Varför ser ni mig som en sån person ? :( Kan inte ngn se mig som ngt annat ? Visst jag lever upp till mitt rykte , men det betyder inte att det är de ända jag är . Jag är en människa med vanliga känslor & faktiskt normala tankar.. Jag är en vän också .. Inte bara det där . Är trött på de . Sen så fort man säger ngt så blir man ignorerad , okej ? Är det så schysst .. nej tänkte väl de. Gah, vet snart inte vad jag ska ta mig till . Jag märker nu iaf att jag har glömt och ta mina antidepressiva i ett par dagar , då blir jag sån här . Allt är skit , jag är värdelös och blabla blaaaaaaaa !

Men det är ju sant ! Vad fan har jag lyckats med mitt liv egentligen ?!?!?! Inte ett smack !

Jag har skolkat hur jävla mkt som helst , först ville dom att jag skulle gå om nian , men nej det tänkte jag inte göra så jag hade tänkt skärpa till mig , gjorde det en stund . sen blev det sommar . allt gick åt helvete .. Men kom in på gymnasiet iaf .. Men där skolkade jag typ hela tiden , så jag fick gå om ettan , sen i början av ettan typ i september så sa min data lärare så här till mig "Snälla sesse, kan du inte skärpa dig.. Om du fortsätter så här så tänker dom slänga ut dig från skolan och du får inte komma tillbaka" jag blev ju paff och han sa att han hörde ngr lärare prata om mig .. Så ja , då blev jag inte glad , tänkte sköta mig men det blev fan bara värre . I october hade jag 67 procent frånvaro. Då sket jag fan i allt , Började på IV-praktik, fick ledigt i tre veckor sen praktiserade jag i tre & då skulle man helt plötsligt flytta upp till Torshälla av alla jävla ställen, där jag inte kände en fucking jävel .. Men ja , det var ju bara att packa sina saker och dra .. Jag hälsade på en skolan där och jag skulle få börja när jag blev inskriven där uppe . det tog ju sin lilla tid . men sen börja jag praktisera .. blev en vecka sen vare jullov. Den 15december kom jag ut för första gången på skit länge .. För då träffa jag Philip & Uffa .. Philip blev min bästa killkompis. & Uffa blev en sån där Fyllevän typ xD Hade en till skit bra kompis där uppe som Hette Lina .. Men ja . Man drog ju ner till sina gammla vänner på jullovet & då gick allt åt helvete !! En jävligt hemsk sak hände , funderat på att anmäla honom men sket i det .. fick massa ovänner , var en jävla massa bråk & sånt . Sen kom man tillbaka , skit kul tyckte jag .. Men efter en vecka på jobbet ville jag bara ge upp .. Bestämde mig för att flytta till Island (av alla ställen) men det var det ända stället jag kunde få jobb på . Självklart ville jag inte lämna mina nya vänner & dom på Iv , för dom var skit snälla , men men .. vart ju tvungen . Om man säger såhär .. Egentligen flydde jag . Jag orkade inte med Jobbet för att det ända jag tänker på var Joakim .. Och jag klarade inte av de , så jag stack !
Nu jobbar jag på en Pizzeria på Island , är Pizzabagare & servitris , det funkar väl helt okej .. Har fått massa vänner men dom flesta ser mig väl som ett knullobjekt som alla andra ?! Men ja , jag drog ut en gång och festa på krogen med massa . Höll på med en kille där , han blev kär, men jag gick hem med hans bästa kompis . Sen blev jag och den jag höll på med på krogen tillsammans , det gick ju inte såbra . Sen gjorde han typ slut & då följde hans andra bästa kompis med mig hem , och gissa vad jag gjorde ?! Jag FLYDDE ! IGEN ! Jag åkte till island inte ens en vecka efteråt .. För att komma ifrån , nu vart det tredje gången som jag flydde .. (första flydda jag ju till fbg .. komma ifrån all skit här) eller nej fyra gånger har jag nog flytt . flydde från falkenberg till torshälla med .. det var ju jag som fick välja om vi skulle flytta eller inte . och jag valde ju flytt för jag ville komma ifrån allt ..
men ja .. Nu är jag i sverige och jag har betett mig som jag vet inte vad . Slampa är ju det rätta ordet iaf . Snart ska man tillbaka till Island . Jag längtar inte .. fast ändå gör jag det .. Vill ju ha lön och så . Men vet inte om han vet ngt och så . Massa skit , sen tar jobbet så jävla mkt på mina krafter . fan 66timmar i veckan om det inte blir mer .. har svårt och somna på nätterna med .. så jag får ju inte speciellt mkt sömn..
Men ja . Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv , jag planerar så jävla mkt men sen så avslutar jag fan aldrig ngt .. jag ska iaf försöka avsluta det jag påbörjat nu .. Asså jobba & spara pengar .. men sen vad jag ska ha pengarna till det vet jag fan inte :( orkar inte skolan än iaf . får se hur det blir sen .. kanske öppnar jag en egen pizzeria eller ngt ? :P Äh va fan ..
Jo sen fick jag ju ett cp ryck på Uffa innan , stackar :P Men så kan det gå ibland :P vart ju inte bara mitt fel .. eller det mästa men nu hoppas jag att han förstår vad jag menar iaf ^^,

2000 var det värsta året i mitt liv , det är många som vet det .. Det är inget jag vill skryta om men det är en sak jag tänker på varje dag , speciellt på kvällarna och när jag är här . Vet inte vad jag ska göra , mår bara så dåligt och har haft sån stor lust att ta mitt liv nu de senaste .. Som när pappa hämta mig vid tågstationen .. då vare ett tåg som skulle åka förbi i hög hastighet . och jag tänkte faktiskt hoppa framför . jag var så nära . men sen vare min feghet som stoppa mig . är rädd att om jag hoppas så missar jag tåget eller ngt , då får man lyssna på all skit sen . och man kommer inte få göra ngt för då kommer dom bli så rädda om en . men BULLSHIT att dom bryr sig . fucking idioter är allihopa .. Mamma & pappa bråkade ju om mig & pengar innan jag kom till pappa (i tisdags gjorde dom de) det var j inte speciellt kul att lyssna på . Man hörde bara hur mamma skrek och gapa på honom i tele och jag satt vid datan och lipa . är så trött på att dom aldrig kan komma överrens , inte ens nu när dom har skiljt sig . Men men , vissa kan ju inte komma överrens .

Johannes, jag saknar dig nått så otroligt mycket ibland , Du var min lilla ängel. Hos dig kände jag mig trygg. Jag fattar inte varför jag inte försökte hålla fast vid dig. Du var ju helt underbar, och det är du säkert nu med .. Har inte träffat dig på ett bra tag. Men Du är min lilla prins. föralltid! Kommer aldrig glömma dig . Aldrig ! glömmer aldrig en speciellt natt . du kom till mig och va hos mig i över 24h .. det ända vi gjorde var att ligga i sängen och snacka , skratta & busa . Så underbart var det .. Att slösa ett helt dygn med sin älskling i sängen. Vet inte vad jag ska säga , men jag saknar dig . Men du har din lilla sarah nu . Och jag hoppas ni är lyckliga tillsammans. Vill bara ditt bästa hjärtat. Men du ska veta att jag tänker på dig ofta.
Saknar&** dig ! <3


Finns väll inte så mkt att säga..
Btw, blev kidnappad idag av Stefan Malle & Gabi xD Träffade massa gammla vänner , roligt roligt :)
Ska ut och träffa Frida & Ebba nu . KulKul <3 / Over and out!

Kommentarer
Namn: Anonym

Hitta stället där du du kan vara och aldrig behöver fly ifrån . [ v

2007-04-20 @ 22:50:42
URL: http://nikolinarosgardt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0