Lyckad Lördag!

Ja det kan man ju verkligen säga att det var. Eller den sög ju totalt i mitten av dagen först :P
Det börjar iaf med att jag vaknar klockan halv tre. Går upp gör mig iordning & sånt . Är lite bakis eftersom jag söp dagen innan, men det var inte så farligt med tanke på att jag drack 5blågul & 5xider ^^, Jag var också väldigt sur på mig när jag vaknade .. Jag skulle ju haft det till lördag kvällen, men ja, det blev ju som det blev.
När jag hade gjort mig iordning och så mötte jag Philip & Sami, Philip körde mig och sami till Torget . Vi hade bestämt oss för att vi skulle ta något att äta. Men jag var inte sugen på Skräpmat, så Det blev att vi drog till en Thai resturang, det var riktigt trevligt faktiskt ^^, Dom på resturangen trodde ju självklart att jag och han var ett par xD så dom tände levande ljus & vi fick gratis glass i efterrätt , mumsigt. men gud vad mätta vi var sen. Mätte & Belåtna :P Sen gick vi till Konsum för jag skulle handla åt mamma. Sen drog jag hem & sami hem till sig ^^, När jag kom hem så följde jag med mamma till affären, jag hade visst köpt fel :P Opsi ^^, Sen kom vi hem igen jag satte mig vid datan och försökte leta upp ngn som hade öl eller sprit och sälja . För jag skulle festa !! Och till slut ringde markku ngn patte, och han hade vodka. TACK OCH LOV, min kväll var räddad :D När mamma & Han kom hem igen med min dricka så fick jag rusa till bussen ^^, den skulle gå efter fem minuter , brottom xD Sami hoppade på vid torget och snäll som han var köpte han slödricka till mig, för jag skulle inte hinna det. Men ja, vi hoppade av i årby och där mötte vi Melinda, så begav vi oss till "festen" det vart ju inte så mkt röjj som jag hade hoppats på :P Men det var trevligt folk och så . Lyckat (Y) Sen gick jag & camilla ut och träffade Lina & Maria.. Trevligt var det :) Sen gick vi tillbaka till festen för hennes kille ville att hon skulle komma ^^, Jag gick direkt på toa, och gissa vad jag gör ? Jag slår i mitt huvud i elementet xD Eller ja , ögonbrynet , så jag väntar bara på att jag ska få en blåtira :P Haha ! Lyckat sesse (Y) Efter en stund följer camilla mig till Bussen , för jag ska in till Stan & Sen vidare till skogstorp på ferra .. I stan fick jag vänta 40 minuter på bussen som gick till skogstorp , riktigt jävla tråkigt, men men . Jag satt och snacka med nån utlänning, han var riktigt trevlig ^^, Sen så kom hans kompis och försökte stöta på mig , men jag dissa han totalt (Y) nöjd , jag ljög om att jag hade pojkvän och skit :P Haha ! Men ja , sen hjälpte den andra mig att hitta rätt buss xD dom håller nämligen på att bygga och så nere i stan så bussarna går inte därifrån dom ska gå :P Inte lätt för mig att hitta då xD På bussen var det tre trevliga män, jätte snälla . Men ja , sen var jag framme i skogstorp ;P RIngde Pär så han fick komma och möta mig , eftersom jag aldrig vart där så kunde jag inte hitta till hans kompis :P medans jag stog där och vänta blev jag jätte kissi :P så jag gick och kissa bakom nån buske :P sen såg man Pär komma springandes ;)
Sen var man framme på festen , en kille hade redan deckat :P men han vaknade sen .. Mkt trevligt folk . Och jag var kalas full xD Haha ! Sen när klockan började bli väldigt mycket så började man gå mot dörren , men kom bara till trappan :P Där fick jag en öl , perfa tyckte jag för min sprit var inte så god , det lilla som fanns kvar xD Haha . typ 1 tiondel av 70.an :P Men ja , sen gick vi hem till pär. och där sov jag i nån timma . Sen tog jag en buss hem . Kmr inte ihåg vad klockan var :P Men nått var den . Var hemma innan nio iaf tror jag xD gick och la mig med en gång (Y)

När jag vaknade upp hade jag skit ont under ena skinkan :P Sen kolla jag och jag har visst fått ett brännmärke där :S konstigt nog ?! Har ingen aning om vart jag fått det ifrån , men det är där iaf xD sen har jag fått en massa blåmärken och rivmärken på benen ? :S vet inte hur dom har hamnat där heller :S skuumt !

Idag är det soligt och härligt , Riktigt härligt . Det blåser lite men det är inte så farligt eftersom det inte är speciellt kalla vindar :P
Och jag har faktiskt hunnit städa på mitt rum & vart i affären idag xD
Ska kanske ut sen och träffa Matte : ) Alltid roligt att träffa nya människor =)

Men detta var väl allt för mig idag kan jag tro. Over and out / S.h.s !

Bra: Tvättstugor & Uppdrucken sprit (Y)
Dåligt: Blåmärken & Brännmärken >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0