Fredagen <3

Bærjade att jag vaknade hos min faster, gjorde mig iordning och så sen drog vi till Bussstationen i reykjavik. så sa jag hejdå och hoppa på bussen, åkte till hamnen och tog båten till Vestmannaeyjar, innan jag hoppa på båten träffade jag Johan, Johanna & Johannas bror.. & bäbisen så klart. Sen åkte vi alla med båten förutom johan, han skulle ta en senare båt.. båten var proppfull med massa små ungar, nästan under hela färden låg jag på golvet xD fanns ingen plats ngn annanstans och det var ju så dåligt väder så jag mådde inte speciellt bra :P sen när vi var framme hämtade jennie mig .. vi körde dom hem till johanna sen åkte vi till gudrun .. jag började göra mig iordning , sen kom bobo & johannas bror. dom drog till systemet sen kom dom tillbaka hit . sen efter en stund gick johannas bror hem till johanna så gick jag & bobo ner till pizza 67 (mitt jobb) min chef blev skit glad över att jag kom :D hon ryckte till som fan när hon såg mig och skek "AAAAAH HEEEEEEEEEEJ :D:D:D" och krama om mig skit länge och pussa på min kind och panna xD haha . men sen fick jag 5000kr (500svenska kronor) så drog jag och bobo till systemet , sen gick han hem till johanna och jag gick till jobbet. hjälpte dom i typ två timmar sen drog jag hem till gudrun , packade lite saker och gick hem till johanna . där började jag och johanna sminka oss och sånt , sen vid 11 tiden kom johan hem . så bærjade vi supa , rätt kul var det .. Sen runt 1tiden drog vi till krogen .. dansade på som fan med min bobo :P Skojj .. sen skicka jag ett sms till Ingí "hej, om du är på land kan inte du komma till krogen?" han kom uu självklart, fast drog med sig mitt ex .. suck .. Men men , så drack vi och dansade, sen gick jag ut en liten sväng och träffade stefan bjarní & h nånting :P sen gick jag tillbaka in .. dansade lite , sen fick jag ngt ryck och gick ut .. bobo kom efter sen kom ingí och då gick bobo .. Ingí sa ju lite saker som gjorde mig skit glad, men frågan är om han menar det .. Sen gick vi tillbaka in , dansade lite och så .. Sen fick jag ngt ryck igen . blev skit ledsen , jag kuta ut .. skulle ta livet av mig :( och jag tvekade inte en sekund , sen kom bobo och skulle stoppa mig .. han smällde handen i ngt så han bröt förmodligen knogen , sen bråka vi som fan , han började springa och hoppa i sjön .. johan sprang efter honom .. för jag stor lipa och sa "men spring efter honom! spring efter honom då, han kommer hoppa" sen kom dom tillbaka .. bobo skrek som fan på mig och jag bra lipa & lipa .. sen kom svanuroch johanna .. svanur var ju inte direkt smart .. börja tyka upp sig mot bobo.. idiot säger jag , sen skrek jag och bobo på varandra lite till .. Sen berättade jag för mitt ex att jag tkr om hans kompis .. han blev inte glad . Sen kom johanna och snackade med mig . Tack gumman <3 Sen kom ingí också .. Sen fick jag hans jacka för jag frös som fan . sen gick vi in igen , upp på toan och skulle tvätta mig under ögonen för jag var kolsvart :O men jag kunde inte sluta lipa .. det gick bara inte , hur mkt jag än försökte så lipa jag .. men tillslut gick det , sen kom bobo upp .. sa færlåt och så , sen var det lugnt . såg en grejj som jag aldrig trodde jag skulle se .. blev chockad förvånad och allt vad man nu kan bli .. men sen gic kvi ner . jag hämta en drink sen åkte jag, johanna, johan, johannas bror & ingí hem till Johan & Johanna .. Så satt vi där och efter festa lite .. Jag tappade en flaska på golvet så skulle jag ta upp det men fick inte för det skulle Ingí gör sen skar han sig och fick åka till sjukhuset och sy 9stygn .. stackarn . Han ville att jag skulle förlja med men dom andra ville att jag skulle vara kvar hos johanna . det var jag också. sen kom killarna förutom min bejb tillbaka .. efter en stund kom halla .. sen ringde ingí mig .. så ville han att jag skulle följa med dom när dom hämtade honom , gjorde jag också . sen var vi tillbaka hos johanna .. efter en stund gick jag och Ingí hem till honom . Myspys <3 .. Klockan elva på morgonen drog han till läkaren, jag log fortf. hemma hos honom och sov . klockan halv ett väckte han mig .. så gick jag hem :P för han skulle börja jobba klockan ett .. Sen sov jag i typ två timmar till sen började jag jobba .. (kom hem till honom runt 8, somnade väl inte förens 9 eller ngt)
hum , finns kanske inte så mkt mer att säga . men fredagen var ju lite konstig..
Vet inte om jag ska säga tack till bobo eller inte ?
Ajja, duschen nu , sen jobba ..
/over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0