Finns det

Finns det ngn speciell väg i livet ? Jag tror inte det. Det är bara samma skit hela tiden, spelar ingen roll vilken väg man väljer. Man kommer ändå alltid hamna på samma ställe i slutet. Så vad spelar det för roll på man är knarkare , alkoholist , arbetslös , knappt råd med mat , lever på soc och sånt ? Varför ska man just vara den där personen med bra utbildning, inga droger i huset, en fru, en man & två barn, duktiga och lydiga barn. Vad fan spelar det för ngn roll ? Inte ngn alls !! Om man inte vill utbilda sig och leva lyx så behöver man inte det. Vill man bara leva livet och vara sig själv så får man faktiskt det! Det finns väl fan ingen lag på att man måste vara välutbildad och all den där skiten ? Ne det tror jag fan inte, för då äre den dummaste lagen jag vet ! Sen får man ju också drömma , drömma det är bra , det är ngt man ska göra, men kanske inte för mkt !
Och varför blir man kallas problembarn om man inte går i skolan, man festar & har allmänt kul ?! Man lever ju för fan bara livet nu medans man kan ! Skolan kan man fixa sen, den behöver inte göras med en gång, eller hur ?!
Och varför blir man kallad slampa om man har sex med många ? Man kanske tycker om det ? Och man vill kanske inte ha ett förhållande, eller så kanske man helt enkelt inte klarar av den sortens närhet så man söker närhet genom sex istället. Jag kan erkänna nu att jag har haft sex med över 10 men under 30.. Jag tkr inte det är ngt fel . Jag har märkt att jag klarar inte av den sortens närhet som man har i kärlek, så jag söker närhet & Känslor på annat vis. Jag orkar inte bry mig om vad folk tycker och tänker längre.. Jag vet själv vem jag är & jag tänker inte låta någon annan bestämma över mitt liv. Det är mitt & ingen annans !
Och varför ska så många ungdommar falla för grupptrycket ? Så lamt! Om inte en person accepterar ens egna beslut & ens egna val så kan den personen lika gärna dra, för om alla ska bestämma över än, då kan man aldrig vara sig själv.. då är man inte den personen man är född till att vara. "Tyck om mig för den jag är, och inte den du vill att jag ska vara" .. Alla människor har en egen personlighet, så varför ignonera den och försöka vara ngn annan ? Skärpning för fan!
Ajja, jag orkar inte skriva mer just nu , börjar blir röksugen & seg i huvudet. / Over and out!

Kommentarer
Namn: Okänd flicka 17

närhet genom sex, menar du enbart genom sex där du och partnern möts, pratar som vänner, börjar strula lite, och sedan har sex, eller innebär det all typ av sex som du kan ha med folk som du brukar träffa eller prata med osv.? sen vill ja bara fråga dig efter som ja tyckte du hade en jäkligt bra syn på det du pratar om, Vad har du för gränser när det gäller vad för typer av sex du gör dig själv kapabel till, och med vad för personer. bara vissa bestämda vänner, folk som visar sig intresserade av dig som du iallafall vet vem dem är eller med vilken okänd person som helst ? du kan väl svara tillbax i (kommentarer) för jag har inte någon majl du kan skriva till för tillfället. Ha det så bra kram "(flicka 17)"

2007-04-22 @ 05:32:33
Namn: Till Flicka 17

Nej, Jag menar inte att jag kan ha det med vem som helst . Jag gör det otast på fyllan . och det blir väl om man träffar ngn så början man väl strula och så leder det till sex . sen blir det ju också nära vänner & ibland kan de till och med gå så att jag snackar med ngn på internet (som jag snackat med ett tag, men kanske aldrig riktigt träffat även om vi bor i samma kommun) att jag o han ses så har vi sex . Vi säger inte kanske rätt ut innan att vi ska ha det , men vi vet båda vad vi är ute efter .. Men det är nu det senaste det är blivit rätt mkt =/ Men visst , det får en att må dåligt att hålla på så som jag gör .. Eller ibörjan mår man dåligt . men det blir man van vid det och tycker inte det är nått fel . Okej nu låter det nästan som är en hora som tar betalt , men så är det inte . Med tanke på att jag inte kan ha ett förhållande blir det sex istället . Så söker jag min kärlek just nu . Får väl se om man hamnar i säng med den rätta nån gång , det vet man inte . Och nej jag går inte med på all slags sex . Bara vanligt . inte vad som helst & inte med vem som helst heller ..

2007-04-22 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0