En dag i stallet Osv..

I förregår skrev jag ju här att jag skulle träffa Matte, och det gjorde jag också :) Det var mycket trevligt faktiskt , var ute och gick skit länge ^^, Gick säkert runt hela torshälla . Han åkte hem runt nio tiden .. lite över ^^, Vart så jävla seg fram mot kvällen.
Sen Igår så gick jag upp klockan nio .. Tog bussen in till stan vid halv nio tiden . Så gick jag till St: eskils och hälsade på lite .. Mycket trevligt men PG kan tjöta så jävla mkt :P Så kom inte därifrån förens vid tio eller ngt :P då åker jag hem till lina , Satt hos henne till ca halv två . då åkte vi ut till stallet xD FY i helvete vad slöa vi var i början xD vi gjorde typ inte ett skit . Först körde hon runt mig i en vagn i skogen , fan vad läskigt det var , skrek som en blådåre .. Sen körde jag henne lite xD Sen la vi oss och sola . Och runt halv fyra kom michaela hem då började vi borsta hästarna och göra dom iordning så stack vi ut och red =) Jag lärde mig trava lite bättre och så . Mycket roligt :) Och linas häst Galoperade :D den skulle inte kunna göra det men det så jätte fint ut :D men ja, Sen när vi kom tillbaka till stallet så började vi mocka & fixa höt och sånt . Vid halv åtta började jag och lina vandra tillbaka till viptorp .. Var väl där runt halv nio . Tar en bra stund att gå från piltorp till viptorp ^^, Jag var hemma typ vid tio tiden ..
La mig och kolla på film Med mamma & Markku , den var rätt roligt & bra . "kusin vinny" eller ngt hette den :P Efter det somnade jag nästan som en stock xD Var så jävla slut ..
Sen i dag när jag vaknade hade jag så jävla ont xD sån fucking träningsvärk efter den feta hästen nelda xD Hihi !
Ehum, idag har inte hänt så mkt , Har fixat pengarna och sånt , hämtat gabbe som förtillfället lipar för han hängde över ngt , vart och handlat & inte mkt mer .
Imorgon åker jag förmodligen till min Pappa eller min Bror . får se om min käre broder har tid :D
Idag skulle jag & sami grilla & bärsa lite , men får se om det blir så , blir kanske inte så kul om man bara är två stycken ?? Får se får se .. Man märker väl hur många vänner man har här som bryr sig .. åker ju iaf här ifrån imorgon och kommer inte tillbaka hit förens i Juli !!
Men ajja , ska väl kolla allt de andra nu . Btw .. Filmerna från stallet kommer upp på Fejmtv.se & på min sida "Soulstone"

Skrev igår:
" Här i sverige är de ju så lätt att ta sitt liv. Så varför stannar du inte och bara gör det ? Varför ska du vara så jävla feg? Det är ju för fan bara att hoppa/hugga eller vad fan som helst! Ta slut på ditt patetiska liv. Du har ändå inget här att göra! Du har inte klarat av skolan, du lyckas aldrig med kärleken, du lyckas aldrig med din familj. Du lyckas aldrig med ngt du verkligen vill du verkar ha allvarliga problem. Så varför fortsätta leva när ändå ingen kan hjälpa dig? Och inget du gör blir som du egentligen vill. Du gör bara fel hela tiden och slutför aldrig ngt. Eftersom att du själv har kommit fram till att du inte kan fixa ditt liv så kan du fan lika gärna ta slut på´t. Finns ju ändå inte många som skulle bry sig! "

Allt för mig. Over and out / Sesse a.k.a ArvotoN & Soulstone !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0