Lycka!

Har aldrig vart såhär lycklig! Satt precis och kollade på Fridas film på philip, tankarna flög iväg & tårarna började rinna! Den låten är så himla fin & philip är ju så himla söööt! Men, det jag kom och tänka på är hur lycklig jag är egentligen, trodde aldrig att jag skulle bli gravid, trodde jag var steril.. Och nu är jag i åttonde månaden (50dgr kvar idag) & ska snart ha en liten bäbis själv. Min högsta önskar slog in, jag blev gravid, jag ska gå ett barn, jag ska bli mamma <3 Det är allt jag någonsin önskat mig.  Önskade iofs att jag skulle hitta min "prins" och att vi skulle få barn ihop.. Men detta gör inget, älskar detta barn lika mycket för de. & jag behöver inte dela min kärlek med någon annan , bara jag och min son (: Jag är så glad att jag tänkte mig för ordenligt innan jag tog ett beslut, skulle ju gjort abort, ringde mamma och berätta (hade bara tänkt på det i nån dag) så hon sa att jag skulle tänka lite till innan jag bestämmer mig för något, men att jag fick göra som jag ville för det är mitt liv. & jag gjorde som hon sa, som tur va.. För jag är så glad att jag inte gick dit! Finns inget bättre än att vara gravid, inte vad jag vet än så länge iaf! undrar ibland hur jag hade mått idag om jag gått dit, fast försöker att inte tänka på det, för om 50dgr ska min son födas & jag är överlycklig :D
(detta inlägget blev rätt konstigt märkte jag nu, inte som jag hade tänkt mig, men ingenting bli någonsin som jag tänkt mig:P kan också skriva konstigt så det låter skumt, äh ni som känner mig fattar nog vad jag menar iaf! )


50 dgr till BF <3 ca35 dgr tills jag fått lägenheten <3 9 dgr tills jag fyller 18 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0