Fy fan för Pengar!

Ja det sager jag fan! Hatar pengar! Varför ska allt snurra runt pengar?! HATAR DET!

Har funderat länge nu på om jag ska låta min dotter börja hos dagmamma. Finns 1 ledig plats från 12-16.. MEN det kostar 33tusen ISK.. (månaden) och eftersom min man är sjöman så får man ingen styrk.. hade fått det om vi inte vart gifta eller sambos.. men nu är vi det (lyckligt lottad) och då får vi ingen styrk.. dom tänker bara på årslönen och om man är ensamstående eller inte. inte att man kanske har mycket att betala eller ngt. och det är bara så på denna ön. inte uppe på fastlandet, där får alla styrk! man betalar redan idag kanske 200tusen ISK per månad i räkningar.. sen ska man leva också. FAN VAD JAG HATAR DETTA!!!!!

- Irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0