@ work !

Ja då är man på jobbet nu, Pizza 67, ni kommer kanske ihåg att jag jobbade här för ett tag sen ? Well, jag har börjat lite smatt har igen :) Kanns ratt skönt. Har blivit sa fruktansvart trött pa Fisk jobbet.. Sen har min rygg pajjat om jag inte har sagt det innan? Sa jag kan inte jobba sa mkt som jag skulle vilja. . gör sa ont att sta still och inte göra ngt.. Men men sa ar det val ibland. Pa detta jobbet sa rör man sig ju hela tiden och man kan satta sig ner ungefar nar som helst sa man kan vila ryggen sa det gör inte lika ont.
Men men, finns inte sa mkt nytt att saga, jag har iaf fatt börja traffa Jonathan igen och det ar skit skönt! men jag far inte traffa han sa mkt som jag hade velat.. men jag ror att hans pappa börjar ge sig snart sa jag kommer fa han snart varannan helg :) assa fran torsdag till mandag. Sen nar jonathan har blivit aldre hoppas jag pa att jag kommer fa han varannan helg för jag vill inte ha han sa lite.. jag vill ju ha min lilla plutt hos mig, inte hos sin pappa. jag vet inte om jag ska godkanna varannan helg eller om jag ska forsatta mitt mal pa att försöka fa honom varannan vecka. jag skulle bestamma mig över helgen. Sa far se var jag gör!
Om 2 och en halv vecka ska jag och förmodligen Emma till Reykjavik. Jag ska göra en hemlis andra dagen och tredje dagen ska jag pa ADHD test. far se hur det kommer ga.. jag gar ju bara för min Ilska och irritation. sen vet jag inte vad vi ska göra.. far val se om vi kikar i lite affarer eller om vi hittar pa ngt annat.. festa blir det iaf inte..
Ivar har varit hemma ratt mycket sen han började pa sjön.. sa han har haft sin lilla plutt ratt mycket..
Hmm, vet inte vad jag ska saga mer.. Uppdaterar val mer nar jag vet vad jag ska göra med umganget för jonathan.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0