Tankar som flyger runt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för jag vet inte själv.
Hur ska jag få någon att förstå när jag förstår inte själv?
Hur ska jag få någon att veta varför när jag inte riktigt själv vet varför?


Just nu hander det inte sa mkt i mitt liv :/ Har dar emot gatt ner 5 kilo som jag ar helt överlycklig över :) och mer ska det bli! Fast fragan ar om det blir nu eller senare? Bara vanta och se.
Igar var det barnkalas hos Maria, hennes dotter Valentina Dis blir 1 ar den 23 mars men hon höll det har pa ön denna helgen. (eftersom hon flyttat till rvk sa kom hon bara pa besök och höll hennes födelsedag tidigare har) det var faktiskt kul att ga dit, lite mkt rop och bus pa ungarna som var dar, Tog med mig jonathan och han var ratt lugn, i början var han jatte blyg, fick inte slappa taget om honom, antingen skulle han vara i min famn eller halla mig i handen, lilla plutten :* <3 senare började han leka lite :) och at som en hast gjorde han med, men det ar inte sa ovanligt nar det galler honom :) hur som helst var det underbart att fa ta med Jonathan dit, fa umgas med honom lite :) Far honom nasta helg igen, över en natt. Anyway, sen vid sex tiden sa akte jag och lamnade honom till sin pappa igen och jag o emma akte till henne och gjorde i ordning för kvallen. Skulle bli en liten tjej kvall och det var faktiskt riktigt roligt. Vid 2 tiden gick vi ut pa krogen som var mindre kul för mig eftersom jag var nykter. jag kom hem vid half fyra (det stanger 5) och da var jag heeelt slut! Haha, sa dalig man blitt pa sant. Vaknade inte förens halv 2 idag, sa skönt att sova! Sen kom Emma och vi kollade pa Twilight och sen kolla jag sjl pa New moon, alskar dom filmerna och langar till nasta film, bara 107 dgr kvar :P
Well, jag funderar pa att stada i köket och plocka i ordning, ta en dusch och sen ga och sova. klockan ar ju anda 9, varför kan inte helgerna vara langre?? nu vantar annu en arbetsvecka och jag börjar redan fa knutar i magen över att behöva ga dit.. vet inte vad det ar som gör det, om det ar folket som ar sa otroligt trakigt och elakt, eller om det ar för att jag vet hur ont jag far i min rygg, eller ar det för att jag ar radd att jag inte far minska mina arbetstider ? Ngt ar det iaf.. ngt ar de som gör att jag inte vill fa upp pa morgonen.. vill bara vanda mig om och forsatta sova... men det gar visst inte, ngt maste man visst göra för att fa in pengar.. det ska ju inte bara vara killen som gör det..
Ajja jag ska val ga och fixa har hemma lite..
Ha det fint. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0