Trött.

Trött pa att alltid göra allting mycket varre, man försöker fixa det men sen trillar man ner i en hala som verkade bra men som slutar i kalabalik.
Ska iaf til sverige över julen. langtar men anda inte, far inga pengar nar jag ar i sverige sa blir utan lön i 3 veckor ungefar.. kul (not) ja vi far betalt veckorvis har.. inte manadskiftet..
har inte ett öre nu, och far inte betalt denna veckan heller för jag akte pa svininfluensan och eftersom jag inte ar fastanstalld far jag inga sjukdagar eller vare heter pa svenska.. och jag va sjuk i 3 veckor, tror jag jobbade 3 eller 4 dagar de veckorna.. var tvungen att jobba ngt..
ehum, har inte sagt ngnstans att jag har flyttat ihop med en kille.. sambo nu ^^, vart tillsammans i lite mer an en manad, inte mkt jag vet..
han ska med aka till mamma över julen, eller kommer pa mellandagarna och aker hem med mig.
ska hamta jonathan med.. han ar ju hos min mamma, vart dar i 3 man nu tror jag..
han flyttar till sin pappa.. iaf tills jag fixat allting.. vill egentligen bara ha hem honom men det vet jag att jag inte kan.. sa ddet far vanta tyvar och det ar tack vare mina javla misstag.. att jag aldrig lar mig..


Nytt liv.. Nya steg.. osv..

Dag 2 Tisdag:
Jobb: 6,50 - 17,00.
Procent: 0%
Humör: Arg, ledsen, besviken.. sorgsen.
Negativt: Gjorde inte det jag skulle.. grat istallet och sura.
Positivt: Gick till jobbet och jobbade pa hela dagen aven ryggsmartan, lagade mat och insag att mina kanslor verkligen ar sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0