Rubrik

Det gick visst inte så bra att börja skriva blogg igen. Händer inte så mycket i mitt liv nu så det finns inte så mycket att skriva om. Det ända jag kan skriva om är hur sjuk jag är och hur mycket/lite jag jobbar. är fortfarande sjuk sen svininfluensan.. 6veckor nu.. Börjar bli lite trött på allt hostande och snuvande.. är så trött hela tiden. Sen har min rygg pajjat totalt nu kan man väl säga. Kunde inte gå till jobbet idag.. fick stanna hemma, så har legat i sängen så gott som hela dagen, sen midnatt.. Fick medecin för ryggen med och måste stanna hemma pga den också. Något morfin liknande så det kan vara farligt att gå ut.. men är väl bara hemma imorgon och drar till jobbet på fredag. Har jobbat skift nu med.. 12 timmars skift. så man har varit rätt trött efter det också.. och det var väl de som gjorde att ryggen gav upp. Känns väldigt dumt, man är inte ens 20 och man är helt slut i ryggen.. men men så är det. livets gång, vissa är det inget alls fel på och vissa är sjuka.
Jag har iaf beställt resan till Sverige nu, åker den 21 december och kommer till Island den 6 januari igen.. Ska till en ADHD mottagning den 7januari och kolla om jag har adhd.. min son har förmodligen det med, inte kul. Men det är sånt man får handskas med :) och på tal om min son, man kunde inte sakna ngn mer än honom!! längtar så otroligt mycket tills jag får krama om honom :D leka och busa med honom :D
Min man är på sjön nu med, imorgon har han vart borta en vecka, usch så jobbigt det är att vara med en sjöman, men det blir underbart sen när han kommer hem :) Läängtar!! (ah han kommer hem imorgon, de är alltid på sjön en vecka, kommer hem i ett dygn och sen ut i en vecka osv.. sen får de själva bestämma när de tar ledigt. han jobbar oftast tre veckor i rad sen tar han ledigt en vecka)
Ehum, vet inte vad mer jag kan säga.. ska försöka vara bättre på att uppdatera.

Onsdag:
Jobb: Inget alls
Procent: 0%
Humör: Trött, hungrig, saknad och besviken.
Negativt: Gick inte till jobbet och saknar min man.
Positivt: Ringde och lät de på jobbet veta.. ringde läkaren.

Kommentarer
Namn: Kornelia

Vi längtar tills du kommer hit!!! <3

2009-11-26 @ 08:11:51
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0