Medecin :(

Kunde inte gå till jobbet härom dagen så jag ringde till läkare och han gav mig verktabletter, som skulle hjälpa mig, skulle ta 100mg 4 ggr om dagen.. men det gick ju inte alls bra, jag bara spydde och spydde och kan inte äta och kunde inte jobba pga det.. nu minskade jag själv och tar bara 50mg 4ggr dagen, det funkar lite bättre man kan fortf inte äta för då spyr jag bara. och den snor all ork från mig, jag bara sover och sover.. eller ligger kanske man ska säga för jag kan inte sova ordentligt, vaknar hela tiden.. försökte jobba ett skift fre-lördag.. 20-7,30 slutade men att jag fick gå hem 3,30 då hade jag sprungit på toan allt för ofta och mådde inte alls bra.. inte lätt att jobba på en maskin som rör sig och sen snurrar det i huvudet.. kan ju också tilllägga att den medicinen är liknande morfin.. så inte konstigt att man bli lite veck av dom.
men iaf.. mår bättre idag, fortf illamående men har inte spytt så mkt hittills. ska till läkaren på måndag och kolla lite nogrannare på min rygg.. för detta funkar ju inte. måste kunna jobba ordentlig. men nog om detta.

har beställt resan för min älskling till sverige =) han åker den 29dec till sverige och följer med mig och jonathan tillbaka till island den 6januari :) och medans vi är i sverige händer det kanske något roligt :D kan inte vänta längtar så mycket <3 underbaradu <3

sitter nu och väntar på att mina kompisar ska komma och hämta mig.. de skulle bara röka klart sen skulle de komma, men verkar inte som de kommer =/ väntat i en timma snart och de tar inte en timma att röka en cigg, tar fem minuter.. men men, de är fulla och på krogen så man vet sjl hur det brukar vara.. men inte kul och sitta och vänta. skiter snart i att dra ut och går och lägger mig istället eller spela poker..

hmm, orkar inte direkt skriva mer nu, uppdaterar kanske imorgon. får se. Ha det bra. Puss & Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Hur gick det då? Gick du ut med dom?



Hoppas du får svar av läkaren hur du ska göra för så kan du inte va!

2009-11-29 @ 12:36:27
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0