Long time ago.

Tänkte att jag skulle försöka mig på ett litet blogg inlägg får väl se hur det slutar..

Kommer inte ihåg när jag skrev senast och orkar inte kolla det heller :P
Men jag började hålla på med en kille och det slutade lika fort typ, slängde ut honom ur huset och så gott som bad honom dra åt helvete.. ! Orkar inte låta folk behandla mig som de vill längre.
Jonathan är förövrigt ofta sjuk :( Riktigt tråkigt och jobbigt. Kan ju inte jobba då. Annars jobbar man på och festar när man kan, annars är det jäkligt skönt att vara hemma på helgerna med :) tråkigt bara att man jämt är själv, kompisen super ju jämt. =/ men men så är det när man inte tar livet allt för allvarligt :S
Folk kommer och kolla på detta huset hela tiden :/ Det är ju till salu, så jag funderar på att köpa mig en lägenhet istället. Ta lån och köpa =) Jag vet ju nu att jag kommer vara kvar här på ön.. Finns nog inte en chans att jag skulle flytta till Sverige igen, maybe när jonathan har blivit stor. Men inte nu, trivs bra här =)
Det jobbet som jag har, jag trodde aldrig att jag skulle kunna jobba med sånt, för jag är ju så kräsen och behövs lite för att jag ska spy, eller iaf var det så, men jag menar nu.. det skvätter blod i ansiktet på en, och inälvor och massa sånt äckel päckel, men man tänker inte ens på de, lukten känner man knappt av. Och det går galant på jobbet =)
Nu dom senaste tre dagarna så har jag börjat kl 6.50 eftersom jag har haft barnvakt. (jonathan va sjuk) och på torsdagen slutade jag 15, igar slutade jag 16 och idag slutade vi runt 13.. Skulle vart längre både igår och i torsdags, men hade viktiga saker att göra så kunde inte jobba längre :( träkigt nu när man väl hade barnvakt :/
Sen har hon som hyr med mig fått en liten hundvalp, den är skit söt men förbannat olydig :/ och det är typ bara jag som tar hand om den :S om den inte börjar lyda snart så får hon göra sig av med den eller flytta ut med den .. orkar inte ta hand om "två" barn plus hushållet (fast det hjälper hon till med, förutom på helger)
ne orkar inte skriva mer just nu skriver mer senare :P

Kommentarer
Namn: Marianne

Kul att du skriver lite igen! Hittade hit av en slump förra året när jag var gravid och läser här ibland, tycker det är intressant med livet på island och lille pojken din! kram

2009-06-05 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0