Usch!

Har säkert vaknat tusen ggr inatt är så förkyld, kan ju knappt anda :( hatar att vara så förkyld.. inte lätt att jobba heller när man är så förkyld.. Nyser hela tiden, sjukt irriterande.. jonathan är också jätte förkyld.. min kompis emma var också lite sjukt, men hon gick till jobbet iaf..
Jag har faktiskt inte så mycket och säga :P har inte jobbet något, och har inte vart ute ngt sen sist jag skrev (asså festa menade jag) och jonathan har inte gjort ngt nytt .. så ja, det har inte hänt så mkt..
var iofs och halsade pa min kompis som har fått en liten tös.. 4300gram och 55cm =) rätt stort blev hon.. och jatte söt är hon :D Men ajja, ska ge jonathan frukost nu..
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0