Update

HejHej, det var ett tag sen jag skrev, har inte direkt haft tid för att skriva och har inte orkat, hanger mest pa facebook nar jag sitter vid datan..
Men iaf, mycket o lite har hant..
Jag o killen som hade ngt pa G har slutat totalt, och lika bra det :) ar snart 2 manader sen vi blev bara vanner istallet..
Mamma har vart har i en manad nu med, helt underbart att ha henne har, aven om jag inte traffat henne sa mkt.. har ju jobbat sen har hon mest varit med min moster jennie... Men kul och fa henne hit, men hon aker hem idag och varje gang jag tanker pa det sa far jag tarar i ögonen, vill inte att hon ska aka hem :( Kommer sakna henne sa mycket.
Jag o min kompis Emma har flyttat till ett nytt hus, 2 vaningar det med, 4rum o kök.. 3 sovrum, tv rum, matsalsrum (eller vad man sager), kök, toa, 2 hallar.. Skit fint har vi fatt det... ar inte riktigt klart an, kommer ta ett tag innan det blir klart.. men vi har malat lite och sa.. flyttade in förra fredagen, bestamde pa onsdagen att vi skulle flytta pa fredagen sa da började vi mala.. sen pa fredagen gick man upp vid atta. började packa och vi hade flyttat över allting kl 15, sa tog inte lang tid att packa ner allt och fa allt in i nya huset.. =) hade packat upp och gjort iordning pa lördagen..
om jag inte sagt sa har jonathan blivit jatte duktig med allt, han gar o springer och ar en riktig liten busunge =) och man behöver bara visa honom 1-3 ganger hur han ska göra ngt sen fattar han och gör de sjalv..
Jag jobbar nu med men det har jag redan sagt, har jobbat 06.50-15 eller 17 vardagar sen har jag jobbat en lördag.. men nu börjar jag kl 8 och slutar 15 nar jag inte har ngn som kan hamta jonathan hos dagmammorna..

I lördags hade vi inflyttningsfest och det vart riktigt lyckat! hade skit kul och kom mycket roligt folk.. runt 02 tog vi taxi upp till "höllin" dar spelade ett band som heter skitmoral, sjukt bra.. jag o emma dansade som idioter ;P andra gangen jag dansar sen jag fick min son jonathan.. vi kom gratis in ocksa, skit nice :) kostade annars 200kr ungefar.. sen vid 4 akte vi till lundinn (en annan bar) och nar det stangde vi 5 sa gick alla hem till mig, sen vid 8 sa gick vi hem til einar och efterfestade dar istallet.. Sjukt lyckad kvall iaf (Y) förutom att jag var skit trött vid 8 eftersom da hade man vart vaken i 26 timmar:P jobbade namligen pa lördagen ^^,

Finns inte sa mkt mer o saga just nu, hade massor att saga men har glömt bort de.. Jag har iaf blivit sjuk, igen.. jag har inte vart annat an sjuk sen jag flytta hit.. och jag ar vanligtvis aldrig sjuk.. men nu har jag bihalsinfamation.. :/ skit kul eller inte..
Ne ska lagga upp bilder pa bilddagboken nu.. Puss & kram

Fattas ngr men fick med dom flesta iaf som umgas jamt :)jag dansade sjalv hemma hos oss :P jag vet iaf hur man roar sig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0