Sjuk, hatar det.

HejHej..

Nu har jag varit hemma från jobbet i 3dagar, eller detta är tredje dagen, och jag dör jag är så uttråkad :/ Finns inget värre än att hänga hemma..
Jag är sjukt förkyld och sån äcklig huvudvärk, har troligtvis bihålsinflammation.. är på dag 10 med min huvudvärk och jag får aldrig tag på någon läkare.. Suck.
Sen började ett annat igår, är jätte tung mellan revbenen typ, får skit ont när jag andar :/ ingen aning om vad det kan vara =/
längat iaf tills kl 14-15 idag.. då brukar huvudvärken försvinna i sisådär 2-4 timmar.. skööööönt!
Har väl inte så mycket mer att säga.. händer ingenting just nu. Mamma har ju åkt nu med, sitter förmodligen i bilen på väg hem med sin älskling.. eller i flygplanet. kommer inte ihåg när flyget skulle vara framme..
Anyway, ska försöka hitta på något att göra.
Puss&Kram

Sad & strange, BUT true.. I miss him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0