jobb

Ja det kan man ju saga.. har jobbat nu för fullt... jobbar ju som sagt tolv timmar vakter och jag jobbar natt, sen har det inte vart dagmamma sa det har vart svart att komma hem halv atta och sen ta hand om jonathan och sen jobba igen .. börjar ju 20,00 och slutar 07,30och jonathan brukar vakna halv nio sa man hinner komma hem och duscha sen ta hand om honom.. sa försöker man sova nar han sover över dgen vilket ar tva ganger i 1-3 timmar varje gang.. oftast sover han typ 4 timmar över dagen.. men det fixar jag :D
men idag slutade vi runt halv tio.. så det var skönt, gick hem och duscha tog pa mig klader och sen gick och tog en cigg med Gardar.. (min typ kille :D:D:D vi har natt pa g iaf  vi tycker om varandra och sa.. ) sen spelade jag poker med ganget, eller ngr fa av dom.. sen ska vi nu ut pa puben, jag ska inte va ute lange, för jag ska sen förmodligen hem och sova hos "min kille" :) va underbart det kanns att saga sa :D han festa igar sa han ar bakis idag och orkar inte festa :P

Jag mar jatte bra just nu.. för fick precis reda pa att han inte skojjar om att han gillar mig skit mycket utan att han sager det till massa folk och han hade sagt till dom innan jag kom men visste att jag skulle komma att "min tjej ar pa vag hit!!! :D"

ne nu ska jag vara social, tankte bara uppdatera lite eftersom jag inte har internet hemma och han har det har.. (min kompis bror, hon som bor med mig nu) joo just de.. hon som bor hos mig ska flytta till sin bror sa min basta kompis emma ska flytta hem till mig :D hon ar sjukt roligt :P fast det ar ju denna ocksa :P
Ajja, men ska dra mig nu .. ha det bra och hoppas ni tycker om att jag uppdaterade.. : ) Puss & Kram

Kommentarer
Namn: Annika

Jätteroligt att du uppdaterar !!...Jag är ju inne varje dag och kollar om du har skrivit något nytt :) Låter verkligen som att du mår jättebra och att det börjar flyta på bra där borta. Du får krama "våran" :) lillponke från oss och pussa på han jättemkt från mig :)

2009-01-17 @ 08:49:01
Namn: Sandra-lie

Jätte kul att du uppdaterar :) tycker din blogg är intressant, hoppas det blir nått mer med killen :D

2009-01-17 @ 21:18:54
URL: http://sandraliie.blogg.se/
Namn: Andrea

Hej Gumman <3

Vet att vi inte pratar så mycket längre. Satt och läste din blogg nu, du ska veta att jag saknar er så himla mycket. Tänker på er i stort sett varje dag<3 Ni finns alltid i mina tankar och i mitt hjärta.



Älskar dig min underbara vän Sesse. Ge lilla eller borde jag säga stora Jojje en kram från Tant Andréa

2009-01-29 @ 14:52:30
Namn: Mira

Hej vännen!



Ett tag sen jag kikade in här, kikat in dock då o då men är så dålig på att lämna spår efter mig.

Du verkar ha full rulle där i island....



Skulle va kul o se nån bild på Jonathan, fick ju höra från mormor att han blitt stora killen o kan stå själv (en stund?)... =)



Stora kramar!

2009-01-30 @ 08:50:57
URL: http://bebisverkstan.blogspot.com
Namn: Mira

Var tvungen o kika in i din BDB o se om jag hittade nån bild på ponken! OH! Så stor han blitt!! Lille herrn! A hälsar!

2009-02-02 @ 09:29:18
URL: http://bebisverkstan.blogspot.com
Namn: Kornelia

Sitter här och bara gråter, gråter för allt och ingenting nu för tiden...men jag saknar er så otroligt mycket gumman och jag hoppas jag får se er snart:)

På fredag blir lilleplutt ett år!!! Så fort tiden går.

Pussa och krama han från mig!! Älskar er PoK

2009-02-02 @ 13:48:19
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0