....

pa ett satt blir man ratt instangd nar man jobbar.. har börjar jobba igen.. och jobbar fran 8 pa kvallen till halv atta pa morgonen, lamnar jonathan til dagmamma kvart i atta , atta.. sen hem och duscha sen gar man och lagger sig och sover till kvart i fyra för kl fyra ska man hamta jonathan hos dagmamman, sen kommer man hem, kakar ngt gör sig iordning och nattar jonathan vid sju sen gar man och jobbar igen..
men igar slutade jag tolv pa natten och da gick jag och bobo ut, tog en öl och snackade med folk, folk fran jobber var dar med.. det var riktigt skönt att bara sitta dar och softa...

ska till jobbet ikvall igen.. det ska vara jobb nu i tre veckor sen kommer en ny fisk och ska förmodligen jobba da med.. money money :)

Jonathan börjar snart ga, han star helt sjalv och tar ngr steg.. och tar han sin "cykel" sa spriinger han typ :P skit gulligt! och han kan ga ner för trappan som ar hos min moster (tva trappsteg) och sa kan han klattra upp i soffan o han ar sa nöjd :P


Jag tycker om en kille otroligt mycket. saknar han hela tiden! Konstigt att kanna sa som jag gör.. för jag vill inget annat an honom.. vi gar alltid hem tillsammans och sa kommer han till mig nar han har vart ute o inte jag.. och en sak som ar sa underbart ar att han behöver inte jamt ha sex.. oftast ar de sa pa fyllan att killar som gar hem med en vill bara de, men inte han.. han kan ligga och mysa :) jag alskar det.! han ar underbar & snall och bryr sig inte om hur jag ser ut.. osminkad eller inte, spelar ingen roll.. bryr sig inte om min mage heller.. allt ar sa underbart =) jag vi har bara traffats nar vi gar ut.. eller nar han ska ut. för bade jag och han ar blyga sa har inte blitt av annars :P men snart sa.. alla tror att vi ar tillsammans med :P det ar lite kul..

ne nu ska jag byta blöja pa jonathan, bajsblöja :( hehe.. sen ska jag kanske ringa mamma, saknar henne!

Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Tack gumman för uppdateringen :) Ja det va kul att få höra från dig och lilla lilla Jonathan där bakom dig oxå :D Så söta bilder jag fick och jag har skickat dom till både Alex och Kiddi och dom tycker att han börjar likna dig väldigt mycket :D

Så duktig han är!!!

Fick höra att dom på jobbet tyckte du va skit duktig så därför ringer dom dig direkt :D Det är ju jättebra:D

Saknar dig gumman men jag är glad över att du mår så bra som du gör. Saknar min lilla plutt oxå jättemycket men han verkar må hur bra som helst :D

Älskar er!! Puss o kram.

2009-01-08 @ 09:34:44
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Namn: Josefine

Saknar dig otroligt mkt gumman <3 Saknar oss

2009-01-09 @ 19:23:30
URL: http://josefinedelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0