Woooork Ooooont! :P

Godmorgon säger jag och klockan är tolv här..

jobbade 20-04 inatt, sen skulle jag iväg och jobba skift nu kl 12-20, men baten har inte kommit in an.. så det blir bara vanlig fiskjobb kl 13 - 17 (om båten hinner komma in medans vi jobbar så ska vi nog börja på skift jobbet)
Om inte baten hinner komma in sa blir det nog skift 04-12 istället.. men det blir lite dumt för mig för jag måste vara hemma imorgon kl 17 och det blir jag inte isf :S ajja får lösa de :P
Sen har jag sån äcklig hemsk träningsvärk i axlar & armar..
Vi håller på att bära plåtar med fisk i som väger ca 30 kilo och sätta det på en pall.. och väldigt ofta så måste jag flytta pallen längre från rullbandet för folk kan inte mäta med ögonen och då väger det ca 100kilo, Fitt tugnt att flytta på det! Man får ju ingen hjälp heller från den andra..
sen varje timma i en kvar så står man och lägger dom tomma plåt sakerna på ett rullband och dom väger lite och man måste typ slänga dom över huvudet och sen lägga dom på bandet.. det är nog därför jag har ont i axlarna :P Skönt iaf att jag inte har så ont i ryggen :D
Men idag kommer jag säkert få ont i ryggen, får jämt det när jag jobbar med fisk. Men men, inte så många timmar idag ;D

Fan va skönt det blir med utbetalningen nästa vecka :D får ngt nu med men allt det går till mammas resa hit ;D

Ne ska ut och röka nu. måste fan piggna till är så äckligt trött. Sov bara fem timmar.. och har inte sovit mkt mellan dom andra skiften , typ 2-5 timmar är det alltid. Sjukt jobbigt.
Ha det fint folk, ni kan gärna kommentera ibland.. inte så många som gört.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0