Underbart <3

Detta året har verkligen varit bra hittills :) även om det hänt massa saker som folk kanske inte ser som bra så har det stärkt mig otroligt mycket..

Idag så ska jag, emma & jonathan ner till byn.. jag ska köpa ett bar läckra klackskor som jag ska ha med klänningen ikväll, sen efter lunch nån gång så kommer Jonathans pappa o hans tjej och hämtar jonathan, för de ska ha honom tills imorgon =) Sen ikväll så ska jag o emma på födelsedagsfest, jag längtar sjukt mycket.. and so do she. våran kompis har precis fyllt 20år så nu ska det firas.. Endast hennes bästa vänner får komma på maten och dit ska vi, det blir runt 20 =) Sen efter det får mer folk komma : ) längtar så tills man ska göra sig  iordning, för mig klänning är så fin, inte ofta jag hittar klänningar som är fina på mig. Men tror det kommer bli en lyckad kväll, får hålla tummarna för det iaf :D

Sen på tisdag så ska min mamma komma hit :D hon stannar i en månad.. fatta att man längtar eller?! har inte sett min mamma på 3och en halv månad :P så nu har man börjat längta rätt mycket ;P
hon ska ju passa för mig om det blir sånt där skift jobb.. (8timmar, 8 timmar, 8 timmar osv) verkar inte som det blir de men ändå, ska bli kul att få henne hit :D wonderful <3

tänkte skriva om lite saker som har hänt..

En dag så gick jag o emma ut.. och när vi var ute så snackade jag med min kusin och blev fly förbannad på en kille.. han gick hem för han vågade inte träffa mig så arg & ledsen.. mes ?! ojah! men iaf, vi gick på efterfest efter mycket om och men.. efter typ en kvart på efter festen så fick jag sms från barnvakten "vad fan är det frågan om, polisen kom hit och skulle kolla om han var ensam hemma för någon hade sagt det!?!" jag drämde mobilen i väggen och skärmen på den gikc sönder, för jag var 100 på att det var j.s farfar som hade ringt til polisen och sagt att han var ensam.. Lugnade ner mig till slut för det var ju ingen fara eftersom j inte var själv.. sen efter en timma eller något så får jag sms från killen som jag VAR helt förälskad i att han aldrig tyckt om mig, han ville bara så gärna göra det men kunde inte, jag skulle hitta någon annan som kunde ta väl hand om mig. (det var vad jag kunde läsa stod mycket mer men en bit av skärmen var ju helt pajj så kunde inte läsa det... ) Blev självklart lite less men sket fullständigt i det för vid det laget hade jag fått nog den kvällen..

En annan dag när jag gick ut så mötte jag min farbrors man ute på krogen, sa hej och det var kul och se henne och bad om förlåtesle för att jag inte kommit på besök men jag hade haft fullt upp sen jag kom och sen hade min son varit sjuk, men lovade att komma måndagen efter helgen, för då fick min son gå ut.. hon blev arg och undrade varför jag inte var hemma hos min son.. jag sa att det var mitt liv och inte hennes och hon skulle inte lägga sig i + att han var bara lite förkyld fortfarande så han var inte mammig av sig nu & jag skulle ändå ta honom när han vaknade vid lunch.. efter mycket tjaffs sa hon till  mig " Sesse, du vill så ta hand om ditt barn men du kan inte!" Va fan vet hon om min uppfostran ?! Anyway, jag sa bara "vi ses imorgn jag går nu.. " för jag ville inte bråka med henne.. Sen ringer barnvakten och säger att jag måste komma hem för någon tant rusa in hemma och ringde läkaren och grejjer.. Jag kommer hem med min kusin och killen som jag var så förtjust i .. Jag frågar tanten vad fan hon håller på med och då har hon ringt läkaren och sagt att han har en allvarlig öroninflammation och att j är allvarligt sjukt !! (det är tanten som jag pratade med på krogen, min farbrors fru) Jag blir fly förbannad och frågar vad fan hon sysslar med och hon påstår att jag sa att han var så sjukt, jag frågade om hon var döv eller hade ngn hörseskada och om hon verkligen tror att jag sa de så borde hon kolla sin hörsel.. Jag kastade så mycket skit på den stackars tanten, men så som hon gjorde gör man inte.. ! Och hon vägrade gå ut, till slut gick min kusin o den andre ut  på gatan och vänta på snuten (de visste att de skulle köra förbi för de kör förbi mitt hus varje dag & speciellt på helger, då stannar de och kollar in.. ) anyway, snuten kom och fick slänga ut henne från mitt hus och köra henne hem.. Tidigt på morgonen ringde läkaren till mig och frågade om allt var okej.. och jag sa självklart att det var okej me dmin son och sa bara att han var lite förkyld men inget allvarlig med honom.. och bad om förlåtelse för tanten som ringt.. han sa "jag som trodde hon hade blivit nykter.. " Jag: "Hahaha! nej verkligen inte, låångt ifrån att hon slutar dricka" och direkt efter bad jag om förlåtelse för mitt språk för jag svor rätt mkt med.. Men allt var okej där..

Det är två av sakerna som hänt sen jag kom.. jag är btw drogare med :P Haha! Jag ska visst gör joint och skit på vardagsrums bordet tillsammans med min kompis och jonathan brukar stå och pilla i det och vi röker rätt i ansiktet på honom.. och så håller jag på med massa andra droger visst (Dessa rykten kom när jag o emma flytta in för de var ngn som inte gillade det :P så är den här lilla ön.. ) men jag orkar inte bry mig om rykterna för jag vet att det inte är sanna.. och jag orkar inte heller bry mig om vad folk tror om mig, jag vet bäst själv hur allt ligger till.. och ngn drogare är jag inte, röker inte ens vanliga cigg inne för jag tycker det är respektlöst mot min son..
Sen har jag aldrig ens testat droger så förstår inte vart de fått allt ifrån xD Hehe..

Men som dessa två/tre saker som hänt har stärkt mig mycket! allt detta med poliser hit och dit, farbrorns fru de lärde mig att inte ta emot skit från andra, spelar ingen roll om de är släkt eller inte.. sen de med killen har lärt mig att bli hård och kall, inte bry sig.. ignorera och lära mig att glömma, visst han finns fortf inne i mina tankar men jag ahr börjat se igenom det goda jag såg hos honom och se det hemska :P

Ajja, jag ska ge jonathan något att äta, inte bestämt mig för vad än bara..
ha en fortsatt bra helg och hoppas ni gillar inlägget... lite väl privat kanske..
Puss & Kram

Kommentarer
Namn: F R I D A - Philips mamma

Men shit, vad fan är det för fel på folk?

Har dom inget bättre för sig på dagarna så att dom måste hitta på sånt som skadar andra?

Jag menar, det är inte så överdrivet kul för dig att få ett sånt rykte..



Helvete alltså, jag kan inte förstå.. Idioter. Och ni är typ släkt! Sen om det var Jonathans farfar som hade ringt polisen, varför?! Ofta du skulle lämna Jonathan ensam hemma..



Jaa, vad är det för fel på folk..



Hoppas att du mår bra iallafall, jag saknar dig! <3

2009-02-23 @ 08:17:17
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0