Jonathan 1år <3

I fredags så blev min lilla plutt 1år. Asså tiden har gått så otroligt fort :O Tänk att det är ett år sen min lilla plutt föddes, jag har redan vart mamma i ett år, det är helt sjukt..
Det kändes så konstigt att hålla kalas för min son.. nu är det min tur att börjar hålla kalas och fixa och dona inför kalas. Bjuda massa barn och släktingar.  Man hade inte väntat sig detta vid 19års ålders.. när jag blir 20år så har jag en unge på  nästan drygt 2 år :O Jag har faktiskt inte fattat än att jag är mamma, det känns så overkligt, är det någon annan som känner så som har barn?
Iaf, hade kalaset kl: 5 på lördagen. Bakade två tårtor, en tripptrapp chocklad tårta :) Sen ett lejon :D Blev skit nöjd, för det var första gången som jag bakade tårta utan mamma och lyckades :D *stolt* bjöd inga ungar denna gången utan jag bjöd bara min moster, mormor och sen ngr kompisar till mig som kom och åt tårta, men det var skit kul :D
Sen gick alla hem vid sju då duschade jag jonathan & la honom för att sova. och när jag la honom så gick Garðar upp, (han kom hit efter en efterfest och sov sen sov han hela dagen och gick upp efter kalaset när vi väckte honom:P jeffla sömntuta) Sen när han gått hem så städade vi köket för det såg ut som ett bombnerslag xD (hann inte städa innan gästerna kom) efter det lämnade jag baksakerna som jag fick lånat sen kom man hem  och kolla på tv och satt vid datan.
Sen började man snacka med  Linus på msn, och vid fyra så tänkte jag gå och lägga mig så skulle vi snacka en liten stund på tele,men blev att vi prata i 4timmar :P Det var riktigt trevligt och roligt att snacka med honom, mycket och ta igen eftersom  vi inte har setts eller pratat på tre år :S Fan va man saknar den gamla tiden, så många minnen ;D
Ne nu ska jag ut och röka och lägga mig i soffan! ha det bra. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ja Sesse tiden går jättefort när man har fått barn.



Så fina tårtor du hade gjort :)



Pussa lilla busungen från mig <3 :D

2009-02-09 @ 10:13:18
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Namn: Lina

Jag känner precis likadant som du, kan inte heller fatta det.

2009-02-12 @ 13:44:27
URL: http://linaalmgren.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0