äntligen internet!

Japp nu har man äntligen fått internet :D känns super :)
Men kan tyvär inte säga så mycket nu, jonathan är vaken och han vill alltid åt datan eftersom jag sitter på golvet med den (så jag kan ha mina högtalare inkopplade..

Nu ska jag iaf vika tvätt, hänga upp tvätt, diska & laga mat åt jonathan. Sen ska jag försöka städa upp lite här hemma, ser ut som fan just nu ! Jag & min nya inneboende målade tv rummet vitt så allt har vart huller om buller i två dagar, känns skit! För sen hon flytta in har det vart topp rent! Och nu är det saker över allt :/ måste få det rent innan vi blir galna :P

Uppdaterar sakerligen mer ikvall nar jonathan sover.
Ha det sa bra. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Skönt att veta att det blir bättre med uppdatering hos dig nu:)

Ha det fint gumman, älskar dig!!

2009-02-04 @ 15:38:26
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0