20år och Resa!

Ja i Tisdags fyllde jag 20år :) Fick en jätte fin ring och en klänning av min älskling :* Sen lagade vi fläskfile, vitlöksostsås, pasta, sallad och hummer (eller vad det heter på svenska) och så bjöd vi Dadi (våran kill kompis), bjöd också min kusin och hans flickvän men dom var för bakis för att komma :P Sen kom mina 2 bästa vänner Emma och Iris =) De bestämde sig för att skippa jobbet dagen efter och festa till det med oss. Satt hemma hos oss till midnatt ungefär och sen drog vi ut på krogen.. Det hände väldigt mycket där men inget jag behövder säga här eller till någon =) Jag emma och Iris forsatte sedan hemma hos mig till ungefär sex på morgonen, mycket kul! Var en hel lyckad kväll! nästa iaf:P Haha!
Idag är det Torsdag, min sömntuta ligger fortfarande och sover även om vi gick och la oss före 23 igår :P men han måste snart gå upp för vi måste göra saker nere i byn före halv fyra. Idag ska det börja packas inför resan :) Ska till Reykjavik på lördag med Killen och "Svärmor" :) Sen flyger jag till sverige på måndag morgon :D och de ska till london på måndag runt lunch.
Jag längtar så tills på måndag :D träffa min lilla plutt igen och såklart mamma och alla andra :D Cant wait for it <3 ska blir så kul att träffa dom igen, sjunga lite singstar, spela guitar hero, spela poker och bara umgås och leka och busa men Jonathan :D:D <3 Sen den 26 så kommer pappa och hämtar mig och jonathan hos mamma och sen ska vi upp till gävle till min bror. han, hans fru och deras plutt ska flytta till sin lägenhet den 27 och pappa ska hjälpa till =) sen den 29 hämtar vi Ivar. (Min kille) på flygplatsen (arlanda) :D och sen den 30 eller 31 så åker vi nog ner till mamma igen om inte de kommer upp till min bror. men vi får se hur nyår firas. Denna julen kan nog inte bli bättre än såhär :D alla samlade och kuleri :D men det blir lite annorlunda, 2flyttningar och sånt :P men det blir bara kul, hihi =)
Sen den 6 åker jag, ivar och jonathan till Island igen. Blir ett kort stopp men man får njuta av tiden =)
Vet inte vad mer jag ska säga, ska väl försöka väcka sömntutan igen :P Haha!
Ha det bra och GodJul och Gottnyttår!

Kommentarer
Namn: Kornelia

LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!!

2009-12-17 @ 16:52:34
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Namn: JOHANNA .

Hoppas du har haft en superbra jul med familjen, känns det bra att ha din son i dina armar igen? :)

2009-12-29 @ 11:51:26
URL: http://johannavk.blogg.se/
Namn: Josefine såklart ;)

Önskar så mkt att jag fick träffa dig :( synd att det inte blev av

2010-01-24 @ 01:36:10
URL: http://josebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0