Yeah!

Fick ut 42000isk idag, bara efter att ha jobbat i tre dagar.. i vanliga fall ar det ca 4000kr, men med tanke pa att kronan har fallit sa mkt sa ar det inte vart sa mkt.. Men anyway, as gött med mkt pengar..
Idag sa ska jag ut med min gravida kompis maria :Phon ar sjalvklart nykter.. ar ledig imorgon, sa imorgon ska jag gosa med jonathan hela dagen :D :D och pa söndag med om de inte blir jobb da med.. pa ett satt hoppas jag de för det aar sa bra betalt och nar jobb tiden ar över sa har man lite pengar, eller det mesta gar till  hyra, rakningar och containern.. men da far jag iaf ut containern.. jag far den namligen inte fören jag betalt allt.. och det ar typ 10000kr.. skulle bli runt 7000kr.. men ajja, ska hitta pa ngt nu :P Vi har det iaf jatte bra, jonathan kan sta upp sjl en stund, dricka ut sugrör och vinka.. jo han kan ocksa klattra, typ trappor, lag soffa och sant :P
Ne ha det sa bra. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0