Island/Vestmannaeyjar <3

HejHej.

Sitter hemma hos min moster nu och fick lån hennes dator lite..
Skulle bara säga att resa gick bra =) jonathan var lite gnällig i flygplanet, men det förstår jag, kunde ju inte leka eller ngt. Men annars gick det otroligt bra, flygvärdinnorna tog jonathan lite och lekte, sen fick jag hjälp med att ta mina saker från bandet & köra min saker ut från flygplatsen..

När jag kom fram så träffade Js pappa honom, vi satt och snacka & så, han kramade mig välkomen också, detta gjorde han inte förra gången, sen efter en stund så gick han..
Sen igår så gick jag hem till Maria (min gravida kompis) vi tjöta lite sen gick vi ut och gick en bra bit, gick till en utsiktsplats som ligger på "lavastenarna" :P vet inte vad det heter riktigt på svenska... :P Sen gick vi hem till henne sen så bakade hon "halvmånar" och efter en stund gick jag till j.s farfars jobb.. hälsade på, sen gick jag hem till hans pappa och dom busa lite och jag fick mat av dom :) Jätte trevligt var det.. och jag är så otroligt nöjd med js pappa :D Han är ju helt underbart nu, men som sagt så tänker jag inte hoppas för mycket, för jag vet hur det var sist.. men jag hoppas detta håller i sig, han skulle träffa j idag också :)

Men men nu ska jag väl gå tänker bara skriva lite så ni visste, men vi har det iaf bra här :D Ska idag iväg och söka jobb och massa sånt, skaffa mig ett isländskt nummer. lite dyrt att använda det svensla ^^,
Ne ha det bra gott folk.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Johanna

Åh Sesse hoppas du har det underbart på Island & att livet funkar därborta. Tänk vilken chans du har gett din son att lära känna sin pappa och att få leva ett liv där. Du ska vara stolt att du vågar kämpa!! STYRKE KRAMAR!!!

2008-11-10 @ 17:03:36
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0