Äntligen!

Nu har jag äntligen fått internet hos mormor, men kommer väl inte uppdatera så mkt för jag flyttar ju snart till ett hus och då har vi inte internet..

Men idag har jag iaf varit och flyttat min adress. Så snart finns jag inte i Sverige utan på Island.. Skönt det! Sen var jag också och pratade med en kvinna idag om umgångsrätt för J´s pappa.. så ska få han att skriva under det.. Sen fick jag plats hos dagmamma, han ska först dit på måndag kl 10 för att träffa dom och så bara, sen ska han nog börja dagen efter..

Ne ska leka lite med jonathan, han är arg på mig för att han inte får musen eller tangentbordet :P Så har det så bra.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0