3dagar.

Godmorgon,
Eller de borde jag sagt för ett par antal timmar sen >.< Jonathan vaknade vid sex och var skit arg :S förstår inte varför men det var han iaf..
idag ska man till tandläkaren 13.20, sen till torget med mor och hämta pengar sen ska man kanske in till stan, köpahårfärg, fixa papper åt jonathan, bevis om att han är min. (behövs på flygplatsen) Sen händer de nog inte så mkt mer..
Asså jag har blivit beroende av ett mario spel.. Mario 2, du kan hitta det på den här sidan :)
Sen spelar jag guitar hero hela tiden också xD nu i tre dagar har vi spelat guitar hero 4 på medium så vi är klara med det, har varvat det ^^, Sjukt många låtar var det. Ajja,

Nu är det bara 3dagar kvar tills man flyttar, börjar bli lite nervöst, för hur kommer man tänka när man väl är där? och jag kommer sakna min mamma så otroligt mkt, kommer sakna massa människor så otroligt mkt, men håller jag mig bara sysselsatt så ska det nog gå finemang och man tänkerinte så mkt på de :) Sen börjar jag bli lite orolig / nervös inför resan dit, först bil, sen flyg i 3 timmar sen bil i nån timma sen båt i 3 timmar. åker hemifrån vid 9 på morgonen och är inte framme förensmidnatt :/ Jonathan kommer nog inte vara glad. men får göra mitt allra bästa.
Ska spela lite Mario nu, ha det bra.

Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Jannike, Olivers mamma

jag har faktist ingen aning. :O

jag snodde din ide , hoppas att de va ok! puss

2008-11-05 @ 14:12:12
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se/
Namn: Johanna

Hej gumman. Hur står det till?

2008-11-05 @ 15:27:00
URL: http://johannavk.blogg.se/
Namn: Sue

Fin blogg du hade. Blev sugen på göra om min egen nu! :)

2008-11-05 @ 17:43:30
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Namn: Johanna

SV; Jag förstår det, det kommer gå superbra! Jodå det är helt okej här.

2008-11-05 @ 19:00:57
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0