2 days left <3

Idag blir min son 9månader, tiden har gått så himla fort, och jag tycker det är så många som har blivit mammor. Men de är bra, mer barn till världen skadar inte, är dom älskade och får maat & tak över huvudet så är det jätte bra! Självklart massa andra saker med som uppfostring, kläder, leksaker m.m.
Men anyway, tycker att tiden med jonathan bara har flugit iväg.. han kan så mkt, han är så duktig min lilla kille. han sitter, kryper, kan stå själv med upptäcker han att han gör de så sätter han sig ner, han går mot möbler, han är envis som jag vet inte vad.. aldrig förr stött på en så envis LITEN unge :P han babblar på som bara den, spottar :/, brummar, säger mamma, kommer till mig när han har bajsat klart, ibland kryper han så fort så han bara trillar ihop. han äter som en häst, han pussas & vinkar ibland, han har två stora tänder och det är två som kommit ut och en femte på väg ut med.. Snart går den lilla krabaten :D Då blir det kuta fort efter honom över alt! jag älskar honom mer än allt annat, och jag längtar så mycket tills han får spendera lite tid med sin pappa =) Ska bli så kul att se. Jonathan thröstur Gudjonsson, mammas hjärta <3

Idag är det två dagar kvar tills jag flyttar, flyger iväg helt enkelt, det är både spännande och läskigt. men det ska nog gå bra. så idag så ska jag till skatteverket och så ska jag till bvc om en timma. Sen bara ta det lugnt, jo laga mat till familjen med.
Ne ska ut och rökanu sen äta frukost. PussPuss

Kommentarer
Namn: Johanna

Sv; Nej inget speciellt. Bara allmänt trött på allt.

2008-11-06 @ 10:10:07
URL: http://johannavk.blogg.se/
Namn: Sussi

Okej, men skönt att få hjälp av någon som kan bättre.

Snygg blev den ialfall! :)

2008-11-06 @ 13:54:25
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Namn: Fia

hej fick din nya bloggadress för ett tag sedan men la den på min andra dator som har pajat :/ skulle jag kunna få den igen. vill jätte gärna följa dig och den lille på Island :) kram

2008-11-06 @ 22:43:40
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Namn: F R I D A - Philips mamma

I morgon åker du.. :(

2008-11-07 @ 14:28:06
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0