Utmaningen.

Lovar du att vara ärlig:
Ja

Du heter:
Sesselja

Smeknamn:
Sesse ( arvoton/soulstone )

Låt just nu:
Nickelback - Rockstar

Om du röker:
Ja.

Beroende av:
Musik, data, familj, sällskap, närhet.

Vad tror folk om dig:
Senaste tiden har det blirr Snäll, söt & rar annars elak  & så..

Stämmer det:
Nej inte snäll, söt & rar.. men det andra.

Vad får du oftast dina komplimanger från:
Boman, mika & sellman

Brukar du skratta för dig själv:
Haha ja xD

Vad står det i ditt senaste inkomna sms:
Ok.

Vilken är din favorit målning:
Den jag har på väggen.

Vart bor du:
Torshälla.

Trivs du där:
Helt ok.

Vad har du för mobil operatör:
Comviq kompis SMS

Är du allergisk mot något:
Ja, bullshit.

Har du haft sex i dag:
Nej, snart ETT  ÅR sen ;P

Nästa mål i ditt liv:
Jadu? lista ut vad jag vill.

Hur svarar du i mobil:
Aaa, A hallå eller a de ä sesse

Vem ringde du senast i dag:
Ingen idag

Vad sa den du prata senast med i telefon:
kommer inte ihåg så inget viktigt

Antal sömntimmar i natt:
Jadu.. ca4-5 :/

Sov du ensam:
Jonathan låg i samma rum.

Tycker du om din pappa:
Ja, han finns alltid där, men kan säga lite för mkt ibland

Brukar du komma i tid:
Jag försöker så gott de går, oftast i tid förutom till tåg :P.

När mår du bra:
ja, säg de.

När blev du fotad senast:
Hm, fota mig själv för nån dag sen, annars i sthlm förra helgen

Vanligaste färger på dina kläder:
Svart

Vad tycker du om fötter:
Jo dom är väl bra.

Är du smart:
Inte tillräckligt

Vem/Vilka saknar du just nu:
Alla på Island & Kärlek

Favorit dryck på morgonen:
Cola eller powerking

Är du blyg:
Japp..

Sysslar du med någon sport:
Räknas de om man springer fram & tillbaka jämt & ständigt?

Vill du hellre ha mail än brev:
Dunno

Tror du på kärlek i första ögonkastet:
Ja! har hänt mig..

Har du spytt offentligt:
Haha, allt för många gånger :P

Vem/Vilka har betytt mest i ditt liv:
Mamma, jonathan, bror & mattias

Är du nöjd med ditt liv:
Nej.

Om inte, vad vill du ändra på:
Utbildning, jobb, kärlek, ork osv..

Är du bortskämd:
Nej

Tycker du denna utmaning är meningslös?
Ja lite faktiskt. hade inget bättre för mig

Skickar den vidare till:

ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0