Till "C"

Om det nu ska vara så jävla jobbigt att läsa min blogg så gör itne det!
Har du tänkt på det att alla kanske inte kan stava till allt?
Och jo jag gör pukter osv.. nästa jämt.

Haha jo, och det där med och stava.. det kan bli lite fel ibland eftersom man inte kollar vart man trycker och orkar inte ändra jämt. Ser nu att i mitt förra inlägg skrev jag massa fel.. Som "hela" skulle stå "heta" , "sting" skulle stå "string" , "mama" skulle stå "mamma" Osv.. Sorry för de men hoppas ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ingen fara man förstår ändå och om det är så jobbigt för vissa att läsa så skit i och läsa gör nåt annat i stället.

2008-03-20 @ 20:50:58
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Frida - Philips mamma.

Men bry dig inte, vafan. Det är deras problem om det nu är så jobbigt att läsa. Jag läser, och jag fattar vad du menar.

2008-03-21 @ 11:45:06
URL: http://friidalicious.blogg.se
Namn: C

Jo till och med nu så luckades du stava fel.. Grattis än en gång! Och det krävs ju endel för att lyckas stava fel på "inte"...

2008-03-26 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0