Uttråkad.

HejHej!

Ja det kan man ju säga att jag är, har precis kommit hem igen.. Mamma hämtade mig vid tio tiden idag, vi lämnade jasse i skolan (öppet hus), sen hämta vi bror, åkte till mor, åkte sen till stationen.. bror skulle till sin flicka i sthlm, åkte sen till markkus mamma & hennes kille, hämta jasse, åkte till Ö&B, åkte sen till stens choklad (massa gott godis), sen hem.. Åt mat, kolla lite TV och nu har jag precis kommit hem typ..
Känns lite nervöst över att sova här inatt, helt själv :/ Har ju sov sagt gått 1dag över tiden nu så nu väntar man bara på att värkarna ska börja & det kan ju typ komma när som helst, var lite dålig i magen idag med & har haft sammandragningar som vanligt, så håller tummarna för mig själv. & för dig också malin :D Måste vara jobbigt att vänta in dom sista värkarna :P Din bajsunge, du skulle fått 17dagar efter mig :P Men men, så är det. Din bebis har väl bråttom & det har inte min :P
Börjar bli lite nervös över förlossningen nu faktiskt :/ Hinner ju tänka så mycket på de nu, man har aldrig något att göra på dagarna för man orkar verkligen inte göra något & speciellt social är jag inte heller, hos kirsi & pekka (markkus mamma & hennes kille) så somnade jag i deras säng, och alltid hemma hos mamma så somnar jag, är verkligen helt slut. Men anyway.. när man inte har ngt att göra så tänker man väldigt mycket. & speciellt nu när man går över tiden.. Suck! Bebis kom ut nu, du är försenad & mamma vill hålla dig i sin famn!
Menmen, ska väl spela lite eller något :P sen glo film ikväll. Går nog och lägger mig tidigt, är rätt så jävla trött.. Om man nu kan sova?!?! vaknade upp flera gånger av att jag fick så ont i mina höfter (är så tung så trycket på dom gör skit ont! & värken sitter i sjukt länge...) sen vakna jag upp av att jag hade as ont typ vid äggstocken..
Ajja, Ni får ha det så fint & snälla håll tummarna för mig. <3

PussPuss från mig och busen!
Mamma älskar sin son!

Kommentarer
Namn: Mira

Håller mina tummar ...eller allas tummar här (många tummar det...hihi) på att NÅT händer snart!! STORA KRAMAR! //Mira

2008-01-26 @ 22:34:28
Namn: J

håller tummarna för dig! Vet hur jag kände när jag fick veta att jag skulle få en lillasyster. Jag gick i nio månader och frågade mamma när hon skulle komma och jag gick och tröck på mammas mage för att bebisen skulle åka ut.

2008-01-27 @ 20:40:22
Namn: sandra

läser din blogg ibland :) spännande med en liten, och mysigt :) hoppas att allt går bra, lycka till! :) / sandra, lekkamrat från barndomen ;)

2008-01-27 @ 21:43:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0