Usch!

6dagar över tiden nu.. Och det är jobbigt! Kan inte gå ordentligt längre.. sen får jag huggvärker där nere så jag kan inte röra på mig alls, inte vrida mig, sätta mig eller något.. får vara i den ställning jag är i när de kommer.. :(


Igår dansa jag ju på dansmattan.. & jag säger bara klantarsle till mig själv! Visst jag hade skit kul igår, men nu får jag sota för de.. Har sjukt ont i min rygg så jag funderar på att ta en alvedon så det kanske minskar lite iaf.. (jag är ingen person som gillar att ta tabletter) men nu har jag så ont att jag gråter snart.. Så blir nog alvedon för min del snart.. Mamma är nere i tvättstugan, jag väntar på att Kiddi & Alexandra ska komma så får kiddi gå ner med ett spray till mamma :P Hon är så stressad så hon sprang ner i förväg xD
Idag ska jag baka tårta, mums!
Sa det redan igår att jag skulle göra det och nu har jag en anledning till det också.. Kiddi har fått jobb på vattefall :D Grattis bror <3
Ajja, finns inget mer och säga. Ha det fint.

Puss&Kram från mig & busen.

Kommentarer
Namn: Michaela

Du kan inte ha de lätt!
Men jag säger såhär, lycka till :)
Jag vill också ha ut min bebis, de är 14 dagar kvar tills den är beräknad men vill ha tidigare.. Orkar inte heller vara gravid längre! :P

Puss & kram!

2008-01-31 @ 16:22:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0