Nej, INGEN bebis!

HejHej..


För en som trott, så nej, jag ligger inte på Förlossningen och bajsar bebis (som frida säger:P) Ja mår bra vilket jag inte vill :P Önskar att jag vore på Förlossningen nu och mådde skit ^^, Men det gör jag inte. Är hemma hos min mamma & ska vara här tills imorgon (dom hämtade mig vid 12 på dagen igår & vi har vart lite här och där sen dess) glömde visst min mobil när vi åkte iväg idag så vissa blev oroliga ^^,
Har väl inte sådär jätte mycket att berätta, igår vad vi ju i tunapark & inne i stan, dom har nästan gjort klart deras akvarium.. Skit brao blir det.. sen igår kolla vi på TV och spelade lite kort.. idag var på second hand.. jag köpte en Tv bänk, tänkte inte köpa något alls, men såg en där för 60kr & den var svart.. inte en sån jag hade tänkt mig, men det får duga :D Slapp ju undan väldigt bra med den.. Sen har vi inte gjort ngt typ, spelade lite kort när vi kom hem.. och nu lagar jag mat & dom är iväg och hämtar fiskar hos markkus dotters mamma :P Maten är typ klar med dom lär väl inte va här än >.< (vi hade börjat med maten, mamma & jag asså.. sen kom dom på att dom skulle vara hos henne vid fem tiden så jag var så snäll och lät dom åka & tog över matlagningen ^^,)
Ajja, ska kolla till den nu.. Ni får ha det så bra.

PussPuss från mig och busen!
6 dagar kvar älsk*

Kommentarer
Namn: Fridah

oooh så spännande :)

2008-01-19 @ 17:44:55
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Namn: Kornelia

Tack gumman att du fixa maten för mig för jag hade helt glömt bort att vi skulle va där kl5, men nu har vi ju ätit och mums... så gott det va :D
Hoppas du mår skit och får lite krystverkar snart hihihi
Älskar dig gumman

2008-01-19 @ 18:28:24
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0