Jahapp..

Då var man hemma igen, efter en hel helg hemma hos mamma & markku..
Bestämde mig för att vara hemma nu tills värkarna börjar..
Har kännt mig jätte hungrig hela dagen idag & det går mig fruktansvärt mycket på nerverna. för egentligen är jag inte hungrig, har ätit sjukt mkt idag och nu känner jag mig hungrig igen, får väl laga nudlar eller något ? Men har ingen stor lust för mat >.< har redan ätit idag & så..
Har lite ont i magen också, sen är jag så varm så jag tror jag dör xD Länge sen man var såhär varm.
Har nog lite förvärkar med.. snälla bebis kan du inte bara komma? Han kommer säkert vara där inne tills han blir tvingad ut.. Suck, vill hålla han i min famn nu!

Jo en fråga också.. Kan man strecka sitt klitoris? (haha dumt det låter, men ni vet känslan när man strecker ngt, typ en muskel, det jag ju fruktansvärt ont.. idag när jag skulle ta ner benet.. hade det på andra benet.. så kändes det precis som man streckte ngt, fast klitoris :S anyway.. jag & mamma garva som fan åt det, vi fick nått flipp och satt på balkongen och garva som två idioter :P Det var faktiskt mycket roligt! )

Hm, vet itne vad jag ska säga mer, skulle skriva en massa när jag kom hem men har glömt allt, konstigt nog :P Så ni får väl ha det så bra & håll tummarna för mig. Bara 4dagar kvar... :D

PussPuss från mig och busen!

Kommentarer
Namn: Jonna

jag har hållt tummarna för dig hela dagen! hoppas han vill komma ut snart!

2008-01-21 @ 20:18:06
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: Michaela

Jag vill också att min bebis kommer ut :/ orkar inte vänta mera. Är ganska trött på att vara gravid nu, men jag har ju iaf 3 veckor kvar medans du bara ha några dagar :P haha.

2008-01-21 @ 23:10:34
URL: http://[email protected]
Namn: M

vad mysigt att du och din mamma kan prata om allt, önskar att jag kunde det med min. lycka till med bebisen, hoppas han kommer snart! =)

2008-01-22 @ 15:53:44
Namn: frida

hm undra om de e ngt på g tro ? du har ju inte skrivit ngt idag ;) hihi hoppas:D

2008-01-22 @ 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0