Godnatt!

Det blåser rätt mycket ute här, värkar som det gör det i hela sverige i stort sett :S

Anyway, ska väl gå och sova nu om jag kan få sova för min bebis! Han är i full gång vilket är ovanligt, han var det igår kväll också.. börjar bli irriterad på honom! Nu vill jag inte att han ska röra på sig mer nu vill jag bara ha ut honom! Det gör så ont när han rör på sig & jobbigt är det också!
Idag är det bara en vecka kvar till igångsättningen och jag längtar STORT! Tror inte min bebis kommer komma innan dess så om en vecka har jag bebis ;D
Har fruktansvärt ont i min rygg, tog en alvedon innan och det hjälpte men nu har jag fan lika ont igen >.< Så ska försöka sova bort det onda nu hade jag tänkt! Ha det fint!

Puss&Kram från irriterade mig & den "stutsande" bebisen.

Kommentarer
Namn: Angelica

Hej gumman! Tänkte på dig innan idag, Trodde lillen hade kommit! Men icke sa nicke "/ Den kommer när du minst anar det! :) Ring mig om du vill prata, förstår att du har de tufft nu.. Vi hörs av gumman! Puss och kraM!

2008-02-01 @ 00:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0