Förlossningen.

Var som sagt hos BM idag.. och det gick bra :)
Förutom att hon var osäker på om det var rumpan som var neråt eller huvudet.. Han är inte fixerad iaf.. Så vi fick åka in till förlossningen för att kolla upp det på ul, och huvudet är neråt som tur är :D Hoppas bara att han fixerar sig snart :) Sen har jag fått tid.. 7/2 kl:9,00 på förlossning.. (tid för igångsättning) så det känns riktigt bra, bara en vecka kvar sen är det dags till 100% :D Vissa säger att det är jobbigt att bli igång satt men jag vill bara ha ut min bebis spelar ingen roll hur ont det kommer göra eller hur jobbigt det kommer bli, bebisen ska ut! :D

Idag kom kiddi & alexandra :) Trevliga prickar :D Har dansat lite dansmatta hos mamma, var ovanligt pigg nu ikväll så dansade lite och gu så kul det var :D har inte dansat på jätte länge ju :P Anyway, finns väl inte så mycket mer och säga. Kiddi & Alexandra ska vara här tills på söndag.. Roligt :) Önskar bara dom stanna till nästa söndag då hade dom hunnit se min lilla bebis ^^, Ajja, ska kolla på tv nu. Ha det fint..

PussPuss från mig & busen!

Kommentarer
Namn: floria

Hoppas bebisen kommer snart! Ska inte säga att jag förstår dig, för min dotter kom på bf, men jag tyckte de två sista veckorna kändes som en hel evighet, så jag kan försöka föreställa mig...

2008-01-30 @ 22:43:31
URL: http://floria.blogg.se/
Namn: Mia

Lycka till med förlossningen och livet som mamma :-)

2008-01-30 @ 22:44:33
URL: http://mariat80.blogg.se
Namn: Marie

skönt att få en tid till förlossningen , william är född på sin igångsättningsdag ^^

2008-01-30 @ 22:52:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: jonna a.k.a luddes mamma

hoppas den lilla busen där inne vill komma ut snart! Jag ska markera den sjunde i almenackan och tänka på er då, om han inte kommer ut innan! :)

2008-01-31 @ 11:42:33
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0