BF-Dagen

Denna dagen har jag väntat länge efter.. & idag är den här.. Men som sagt ingen bebis på G ut än iaf..
Åkte in till Förlossningen igår kväll, ringde och dom ville absolut att jag skulle komma in så fort som möjligt. Men jag tycker då att jag hade kunnat komma in idag istället, för dom gjorde ingen koll, asså om jag öppnat mig och så.. För den barnmorskan jag fick träffa var SKIT tyken, elak & jätte tråkig!! & Kändes som hon typ bara dum förklara mig. Fick inte sagt det jag ville ha sagt heller, man var bara så paff på grund av hur hon betedde sig så man satt där som en mus typ och sa inte en knyst förutom att försöka svara på hennes elaka frågor.. Är fortfarande skit sur på henne & ska hon va med på min förlossning så tänker jag & SKA be henne dra åt helvete & att jag vill ha en annan barnmorska! Tänker inte låta henne vara med, jävla mutta!

Ska snart iväg till Dagis med Gabbe.. sen ska vi kanske till willys.. vid fem ska vi hämta jasse, sen efter det så åker vi till arboga och hämtar min älskade bror :D (men han åker nog iväg till sthlm med en gång tror jag :( men sen kommer han tillbaka nån gång) Sen vet jag inte vad som händer.. Vill bara att min bebis ska komma ut nu, nu har jag väntat allt för länge tycker jag & jag vet redan nu att jag kommer gå över tiden, hur långt vet jag inte, för jag vet ju inte om det är något på G eller inte eftersom dom inte kolla igår om jag öppnat mig vilket som sa att de skulle. Så det är bara att vänta och se..
Ska dra nu iaf. Ha det fint!

PussPuss från mig & busen!
0dagar kvar ^^, Kom nu bebis <3

Kommentarer
Namn: Michaela

Åh vad mysigt! :) Hoppas att du får snart.
Be honom snällt att han ska komma ut så gör han nog det tillslut :)

Puss & Kram!

2008-01-25 @ 11:12:37
URL: http://[email protected]
Namn: emelie

ursch, vet hur det känns när man får dom där som kränker en så enormt.

2008-01-25 @ 11:49:54
URL: http://onlyems.blogg.se
Namn: Monica

Så spännande :) Hoppas han kommer snart så att du får hålla honom i famnen!

2008-01-25 @ 12:52:34
URL: http://mollyx.blogg.se
Namn: Alexandra

Hoppas han kommer ut snart!
förlåt att jag snor din bror men lovar att lämna tillbaka honom snart! :)

2008-01-25 @ 13:50:23
Namn: Frida

Om du inte är nöjd med den som är med dig på förlossningen så får du byta. Det sa dom iallafall till mig..

2008-01-25 @ 17:27:20
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Namn: Mira

Oh, blev så arg när din mamma berättade...vilken kärring! Men...ragator finns övrallt tyvärr ibland, även där.
Tror jag vet vem det var oxo (din mamma n´ämnde namnet...)...kom direkt o tänka på en som jag oxo ogillade där....säkert samma!!

Men som du redan vet så har du rätt att byta BM om du inte trivs med den du får under din förlossning! Man ska känna sig TRYGG och säker där. :)

Puss o Kram!

2008-01-25 @ 18:10:16
Namn: Bea

Nu får pysen se till att komma ut ;D

2008-01-25 @ 18:42:43
URL: http://beapettersson.blogg.se
Namn: Jonna

jag har tänkt som tusan på dig idag, dig och lille bebben. Hoppas han kommer snart så du slipper vänta allt för länge. JAG HÅLLER TUMMARNA!

2008-01-25 @ 20:47:05
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0